روحانی اهل سنت مراوه‌تپه: دشمنان حتی از مزار حاج قاسم در هراسند/ خون شهدای کرمان خار چشم دشمنان خواهد شد

روحانی اهل سنت مراوه‌تپه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان گفت: من یقین دارم خون تک‌تک شهدای کرمان همچون خاری در چشم دشمنان فرو خواهد رفت.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،ناصرمحمدآخوند قزل در گفت‌وگو با خبرنگار  اظهار کرد: چند روز پیش در کرمان عده‌ای کوردل و نابخرد دست به جنایتی عظیم زدند و بار دیگر ماهیت پلید دشمنان جمهوری اسلامی را به همگان نشان دادند.

وی با بیان اینکه در گذشته یک حاج قاسم بود که با تمام قدرت در برابر کفار جهانی ایستادگی می‌کرد اما امروز میلیون‌ها نفر از اقصی نقاط ایران با پای پیاده به زیارت مزار پاک حاج قاسم می‌روند تا به دنیا بگویند اگرچه حاج قاسم دیگر در دنیا نیست اما پیروان و محبان حاج قاسم تا ابد خواهند ماند.

امام جمعه قازانقایه مراوه‌تپه با بیان اینکه دشمنان حتی مزار حاج قاسم را هم نمی‌توانند تحمل کنند، افزود: دشمنان سردار سلیمانی را ترور کردند، اما قبر حاج قاسم در کرمان تا ابد محبان او را گرد خود جمع خواهد کرد و هر قطره خون شهدای حادثه تروریستی کرمان همچون خاری در چشم دشمنان نظام فرو خواهد رفت.

این روحانی اهل سنت ادامه داد: امروز نه تنها ۸۰ میلیون ایرانی بلکه ۲ میلیارد مسلمان در اقصی نقاط دنیا عاشق و پیرو حاج قاسم هستند تا به دنیا اعلام تا نابودی کامل اسرائیل و استکبارگران جهانی از پای نخواهند نشست.

آخوند قزل بیان کرد: دشمنان جنایتکار و بزدل جمهوری اسلامی ایران بعد از شهادت سردار سلیمانی، هنوز هم از این سردار واهمه دارند و در مراسم سالگرد شهادت او نیز دست از جنایت برنداشته و دستان خود را به خون بی گناهان آلوده می‌کنند.

نایب امام جمعه شهرستان مراوه‌تپه ضمن تسلیت شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان، این جنایت را به شدت محکوم کرده و  برای مجروحان آرزوی شفای عاجل کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.