پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد و از محضر حضرت رضا(ع) علو درجات را برای شهدا خواستار شد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،متن پیام احمد مروی بدین شرح است:

با نهایت تأسف و تأثر، واقعه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت مظلومانه جمعی از دلدادگان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در روز میلاد حضرت زهرا(س) را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدای این حادثه و عموم مسلمین و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.

️این جنایت ایادی استکبار در سالروز شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام، خادم الرضا(ع)، حاج قاسم سلیمانی نشانه بارزی از اثرگذاری مکتب شهید سلیمانی و ضعف و استیصال اذناب پلید شیطان‌صفت است که حتی تاب تماشای اظهار عشق و ارادت مردم غیور ایران اسلامی به ارزش های انقلاب و مکتب این شهید بزرگوار را ندارند.

️اینجانب در جوار بارگاه منور حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، ضمن محکومیت این جنایت بزدلانه و کور، علوّ درجات را برای شهدای مظلوم این واقعه و شفای عاجل برای مجروحان عزیز را از خدای متعال خواستارم.

️ان‌شاءالله با درایت و هوشمندی سربازان غیور میهن اسلامی به زودی شاهد مجازات و انتقام این جنایت از عاملان و آمران کوردل باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.