استاندار گلستان تاکید کرد افزایش ۷ برابری سرانه درآمدی مردم مراوه‌تپه/ لزوم تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور

استاندار گلستان با اشاره به نگاه ویژه دولت به مناطق محروم گفت: با توجه خاصی که به توسعه منطقه محروم مراوه‌تپه شده است مردم این شهرستان قریب به هفت برابر میانگین سایر مردم استان از سرانه درآمدی برخوردار شده‌اند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، علی محمد زنگانه شنبه، ۹ دی در پانزدهمین جلسه شورای اداری اظهار کرد: استان گلستان به عنوان سرزمین برادری و نگارستان اقوام ایران زمین همانگونه که یک روز زودتر از حماسه ۹ دی سال ۸۸ بصیرت خود را در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند در استقبال از دومین سفر رئیس محترم جمهور به استان نیز سنگ تمام گذاشته و حماسه دیگری را خلق کردند.

وی افزود: در اولین سفر هیات دولت به استان قول دادیم با کمک هم ، ظرفیت درآمد ناخالص استان را تا افق سال ۱۴۰۴ به ۲۲۴ هزار میلیارد تومان برسانیم که تاکنون با گذشت ۲۶ ماه از این وعده به بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان دست یافته‌ایم.

استاندار گلستان ادامه داد: رئیس دولت سیزدهم همانند همیشه با ابتکارات و توجه ویژه به مناطق کمتربرخوردار و محروم در سفر به گلستان با حضور در شهرستان مرزی مراوه‌تپه نگاه وحدت‌آفرین و توسعه محور دولت مردمی را به منصه ظهور گذاشتند.

زنگانه با اشاره به مهمان‌نوازی قوم ترکمن تصریح کرد: شهرستان مراوه تپه در استقبال از ورود اولین رئیس جمهور تاریخ انقلاب به این شهر مرزی با رسومات خاص خود سنگ تمام گذاشته و بصیرت خود را نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: در سفر دوم دولت سیزدهم به استان مجموع ارزش طرح‌های افتتاح شده در این شهرستان ۵۰۰ میلیارد تومان و ارزش عملیات آغاز اجرایی پروژه ها ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است.

مقام عالی دولت در استان همچنین به توزیع عادلانه سرمایه در استان و نگاه ویژه به مناطق محروم اشاره کرد و گفت: با توجه خاصی که به توسعه منطقه محروم مراوه تپه شده است مردم این شهرستان قریب به هفت برابر میانگین سایر مردم استان از سرانه درآمدی برخوردار شده‌اند.

استاندار گلستان افزود: در مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به گلستان تنها در شهرستان مراوه تپه ۱۲ عنوان پروژه با اعتبار یک هزار و ۶۶۵ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: برای تحقق تمامی وعده‌های دولت مردمی در استان گلستان با تمام توان اجرای درست و به موقع آن را پیگیری خواهیم کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.