آدینه پرهیجان در ورزش بانوان نصف‌جهان

در نخستین رور زمستان نمایندگان ورزش بانوان اصفهان در تیم‌های فوتبال و والیبال، هندبال به مصاف رقبایی از بم، تهران، یزد و گچساران خواهند رفت.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،پایان هفته شلوغ ورزش بانوان اصفهان با میزبانی فوتبالی‌ها از خاتون بم، والیبالیست‌ها از نمایندگان یزد و تهران و مهمانی هندبالیست‌ها در گچساران پیگیری خواهد شد.

در ابتدا از ساعت ۱۱ فردا، یکم دی ماه تیم هندبال بانوان سپاهان در دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر مهمان تیم نفت و گاز گچساران است.

طلایی‌پوشان که در ۴ بازی قبلی خود در لیگ موفق به کسب ۲ برد شده‌اند، با ۴ امتیاز و یک بازی کمتر رده پنجم جدول حضور دارند.

فاطمه محمدخانی، سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص این دیدار، اظهار می‌کند: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و نقاط ضعف را برطرف و نقات قوت را بیشتر از قبل تقویت کنیم؛ به ۲ امتیاز بازی با گچساران واقعا نیاز داریم و بچه‌ها برای گرفتن امتیاز کامل بازی تلاش خواهند کرد.

از سوی دیگر مرحله برگشت لیگ‌برتر والیبال بانوان با میزبانی والیبالیست‌های ذوب‌آهن و سپاهان از تیم‌های پیکان تهران و هوران یزد در اصفهان آغاز خواهد شد.

سبزپوشان ذوب‌آهن از ساعت ۱۱ در ورزشگاه ملت تلاش می‌کنند تا نیم‌فصل دوم را با نتایج بهتری شروع کرده و رسیدن به پلی‌آف را راحت‌تر کنند. ذوبی‌ها اکنون با دو برد و ۷ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند.

طلایی‌پوشان سپاهان دیگر نماینده والیبال بانوان اصفهان در لیگ‌برتر کشور هستند که در نخستین سال حضورشان مرحله رفت را بدون باخت پشت سر گذاشته و قهرمان نیم‌فصل شدند.

حال والیبالیست‌های سپاهان در هفته هشتم لیگ از ساعت ۱۲ در ورزشگاه میثمی میزبان پیکان خواهند بود و به دنبال تکرار پیروزی‌های دور رفت هستند. صعود طلایی‌ها به پلی‌آف تقریبا قطعی شده است.

فریبا صادقی، سرمربی تیم والیبال بانوان سپاهان در خصوص شرایط تیمش نیز می‌گوید: پس از چند روز استراحت، تمرینات بدنسازی را فشرده‌تر ادامه دادیم. پس از آن تمرینات اصلاحی را روند تیمی اضافه کردیم. برخی از بازیکنان به ریکاوری و فیزیوتراپی بیشتر نیاز داشتند که انجام شد.

او ادامه می‌دهد: دو بازیکن به ترکیب تیم اضافه کرده‌ایم تا بتوانیم تیم را به لحاظ فنی تقویت کنیم، زیرا بازیکن آسیب‌دیده داشتیم و اکنون در شرایط آمادگی خوبی قرار داریم.

صادقی تاکید می‌کند: در نیم‌فصل دوم قطعا تیم‌ها برای کسب رده بالاتر تلاش می‌کنند که حساسیت بازی‌ها را بیشتر می‌کند.

در آخرین و حساس‌ترین رقابت ورزش بانوان اصفهان، تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۱۳ در باغ فردوس اصفهان میزبان خاتون بم، مدافع عنوان قهرمانی خواهد بود و شاگردان نیلوفر اردلان به دنبال جبران باخت هفته قبل برابر نماینده سیرجان هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.