نشست استاندار با دستیاران مردمی سازی تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند یک وظیفه همگانی است

استاندار سمنان گفت: هدفگذاری برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند، یک امر همگانی و وظیفه عمومی است و در این راستا برگزاری جلسات و نشست‌های هم اندیشی و آگاهی بخشی با آحاد اقشار مختلف جامعه امری ضروری است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز ، سید محمد رضا هاشمی، ۲۹ آذرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در محل دفتر امام جمعه اظهار کرد: انتخابات ۱۱ اسفند بسیار مهم و حساس است، تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه ۴ راهبرد امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت نیز در این راستاست.

وی افزود: تاکید بر رعایت اصل بی طرفی و همچنین عمل به مُر قانون در بحث انتخابات، سرلوحه کاری ستاد انتخابات استان است.

استاندار سمنان عنوان کرد: قطعا در ۱۱ اسفند سال جاری نیز مردم همچون گذشته دوستدار انقلاب، رهبر انقلاب و ولایت فقیه بوده و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای حاضر می شوند.

هاشمی خاطرنشان کرد: ما در ستاد انتخابات استان مکلف هستیم تا زمینه حضور حداکثری مردم در امر انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: هدفگذاری برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند، یک امر همگانی و وظیفه عمومی است و در این راستا برگزاری جلسات و نشست‌های هم اندیشی و آگاهی بخشی با آحاد اقشار مختلف جامعه امری ضروری است.

استاندار سمنان در پایان گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم همراه با مشارکت حداکثری در ۱۱ اسفند سال جاری اتخاذ و تجهیزات و امکانات لازم آماده سازی شده است.

گردهمایی دستیاران مردمی سازی در سمنان

وی همچنین شامگاه ۲۹ آذر در نشست با دستیاران فرمانداران شهرستان های استان در امر مردمی سازی عنوان کرد: دولت سیزدهم ، دولت مردمی، ساده زیست و جهادی است.

هاشمی افزود:در دولت آیت الله رئیسی ، دسترسی مردم به شخص رئیس جمهور و سایر مسئولان کشوری و همچنین داخل استان، سهل و آسان شده است.

وی گفت: شما دستیاران باید به معنای واقعی دستیار و یار و همراه دولت بوده و نقش پل ارتباطی بین مردم و مسئولان را در راستای حل مشکلات مردم و خدمتگزاری به آنان ایفا کنید.

استاندار سمنان تصریح کرد: اطلاع رسانی، تبیین و روشنگری در خصوص اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم برای آحاد اقشار مردم، یکی از وظایف اصلی و جدی دستیاران در امر مردمی سازی است.

وی اظهار کرد: تلاش برای تحقق مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای در راستای توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری، امری همگانی و ضروری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.