مدیر کل راهداری استان سمنان اعلام کرد: گردش مالی ۵۰۰۰ میلیاردی صنعت حمل و نقل در سمنان/ ۳ رقمی شدن مجتمع‌های بین‌راهی در استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از گردش مالی بیش از ۵۰۰۰ میلیارد تومانی صنعت حمل و نقل در این استان پهناور خبر داد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، احسان منصور کیایی ۲۸ آذرماه در آیین چهلمین سالروز راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری این استان که با حضور هاشمی، استاندار سمنان در سالن اجتماعات پارک موزه دفاع مقدس سمنان برگزار شد اظهار کرد: صنعت حمل و نقل نقش مهم و محوری در رشد و توسعه استان و کشور دارد.

وی به گستره و وسعت بالای جغرافیایی استان و قرار گرفتن در مسیر پر تردد تهران-مشهد اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد یک هزار و ۷۰ راننده حوزه حمل و نقل و جابجایی مسافر در سطح استان فعالیت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به اینکه سمنان یک استان صنعتی و معدنی است افزود: بالغ بر ۴ هزار و ۷۰۰ راننده در حوزه حمل و نقل بار در استان سمنان فعال هستند.

منصور کیایی از حمل و نقل به عنوان یک صنعت مهم و بزرگ در سطح ملی نام برد و اضافه کرد: براساس تازه‌ترین آمارهای رسمی اعلام شده صنعت حمل و نقل استان بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان گردش مالی در بانک‌های استان سمنان دارد.

وی با اشاره به مشکلات فعالان بخش حمل و نقل بار و مسافر در استان بر لزوم همراهی دستگاه‌های مسوول برای حل بخشی از مشکلات این بخش تاکید کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ادامه داد: احصاء مشکلات و رسیدگی به موارد و مسائل حوزه راهداری و حمل و نقل با حضور انجمن های صنفی به صورت فصلی از سال گذشته با تاکید استاندار سمنان در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به روند افزایشی مجتمع‌های بین‌راهی این استان در یکی دو دهه اخیر اظهار کرد: در حال حاضر در سطح استان ۱۱ واحد مجتمع خدماتی رفاهی در حال ساخت هستند.

وی با بیان اینکه سه واحد از این مجتمع‌ها، آماده بهره برداری شدند افزود: فرآیند احداث ۴۸ واحد مجتمع بینراهی دیگر نیز در حال استعلام است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از چند واحد آماده بهره برداری مجموع واحدهای فعال بین‌راهی در استان به ۱۰۲ مجتمع خواهد رسید.

وی یادآوری کرد: ایجاد مجتمع‌های بین‌راهی جدا از ارتقا سطح خدمات‌دهی به کاربران جاده، مردم و مسافران، نقش مهمی در کاهش تصادفات جاده‌ای خواهد داشت.
گردش مالی ۵۰۰۰ میلیاردی صنعت حمل و نقل در سمنان/ ۳ رقمی شدن مجتمع‌های بین‌راهی در استان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.