کمک بلاعوض ۷۰ میلیاردی دولت به اقشار کم برخوردار/ برکات سفر هیات دولت فراگیر و متعدد است

مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری گلستان از کمک بلاعوض ۷۰ میلیارد ریالی دولت به اقشار کم برخوردار با سفر نخست رئیس جمهور به استان خبر داد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، هانی محمدی با اشاره به اینکه سفرهای هیات دولت به استانها علاوه بر همه برکات و نعماتی که برای استانها در حوزه های زیرساختی، عمرانی و اقتصادی به ارمغان می آورد رسیدگی به مشکلات مردمی را نیز از نزدیک ممکن می سازد، اظهار کرد: آنچه در سفر نخست رئیس محترم جمهور به استان گلستان رخ داد دریافت حجم عظیمی از نامه ها، تماس ها و نظرات و مشکلات مردم توسط هیات دولت بود که به فضل خدا به تمامی آنها به بهترین شکل ممکن پاسخ گفته شد.

وی با بیان اینکه برکات سفر هیات دولت به استان گلستان فراگیر و متعدد است، افزود: ما در اداره کل بازرسی و ارزیابی عملکرد تلاش کردیم تا بتوانیم بیشترین بهره را از حضور رئیس جمهور و هیات دولت در سفر نخست برای استان کسب کنیم که در این امر به توفیقات خوبی نیز دست یافته ایم.

مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری گلستان با تاکید بر اینکه در سفر نخست رئیس جمهور به گلستان تمامی درخواست ها اعم از تلفنی و حضوری و مکتوب به هیات دولت تقدیم شد، خاطرنشان کرد: در این سفر بالغ بر ۷۰ میلیارد کمک بلاعوض به بیش از ۵ هزار نفر از اقشار کم برخوردار استان اعطا شده است.

محمدی با اشاره به اینکه این کمک ها در قالی کمک هزینه درمان، معیشت و تحصیل بوده است، ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از پیشگامان در این عرصه بود که در راستای تحقق این کمک ها گام های بلندی را برداشته و در استان گلستان توانسته است بخش عمده ای از درخواست ها را به نحو شایسته ای پاسخ دهد.

وی تصریح کرد: این کمک ها بلافاضله بعد پایان از سفر نخست رئیس جمهور آغاز و ظرف ۶ ماه به افراد مورد نظر پرداخت شده است که امیدواریم در سفر دوم نیز بر اساس برنامه ریزی های انجام شده بتوانیم به سرعت به تمامی درخواست ها اعم از مطالبات اداری، حقوقی، مالی و … بر اساس قانون و در حد توان و وسع پاسخگو باشیم.

مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری گلستان مشی مردمی دولت سیزدهم را پاسخگو بودن مدیران به مردم به عنوان ولی نعمت خود دانست و اضافه کرد: در هر لباس و جایگاهی که باشیم تلاش خواهیم کرد در برابر مردم عزیز پاسخگو بوده و از فرصت مغتنم خدمت به آنها برای آبادانی و پیشرفت استان و کشور بهره کافی را ببریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.