سرمربی تیم امید آناصنعت: تیم امید آناصنعت شایسته قهرمانی بود

سرمربی تیم امید آناصنعت گفت: آناصنعت برای این قهرمانی شایستگی کامل داشت و کسب جام در مسابقات امسال، حداقل پاداش برای تلاش‌ها و زحماتی بود که برای این تیم کشیده شد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، سید وحید غیاثی پس از پیروزی برابر مس سونگون و قهرمانی در مسابقات رده سنی امید کشور اظهار کرد: آناصنعت برای این قهرمانی شایستگی کامل داشت و کسب جام در مسابقات امسال، حداقل پاداش برای تلاش‌ها و زحماتی بود که برای این تیم کشیده شد.

سرمربی تیم امید آناصنعت افزود: در مسابقه برابر مس‌سونگون، تیم برتر میدان بودیم. البته نباید از بازی خوب مس‌سونگون به سادگی گذر کنیم؛ آن‌ها ضد فوتسال بازی نکردند و این آناصنعت بود که از موقعیت‌هایش استفاده کرد، اگر در دو بازی قبل هم قدردان موقعیت‌هایمان بودیم در آن بازی‌ها هم با اختلاف گل بیشتری به پیروزی می‌رسیدیم.

غیاثی عنوان کرد: از این که افتخار این قهرمانی را دارم و پس از هفت سال، یک تیم قمی بار دیگر بر بام فوتسال امیدهای ایران ایستاده بسیار خوشحالم و این قهرمانی متعلق به همه ارکان باشگاه از بازیکنان گرفته تا هواداران و عوامل باشگاه است.

وی تاکید کرد: من در جلسه فنی پیش از مسابقه با مس سونگون گفته بودم که ما با بیش از سه گل اختلاف برنده خواهیم شد و این اتفاق هم رخ داد. من به این تیم‌ اعتماد داشتم و گرچه بازیکنان تیم امید در خدمت بزرگسالان بودند و بازیکن مصدوم هم داشتیم اما به سرعت خودمان را با شرایط وفق دادیم و روزهای سختی را هم از سر گذراندیم و امروز پاداش صبر و تلاشمان را گرفتیم.

دور نهایی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در رده سنی امید با حضور ۴ تیم  آناصنعت قم، مس‌سونگون ورزقان، استعدادهای درخشان مشهد و گیل پارس رشت به میزبانی استان قم  برگزار شد و در نهایت آناصنعت با ۳ پیروزی پیاپی مقابل حریفان عنوان قهرمانی را بدست آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.