حساس‌ترین دیدار نیم‌فصل در نصف‌جهان

در یازدهمین هفته لیگ‌برتر والیبال تیم‌های اول و دوم جدول به مصاف هم خواهند رفت تا بالانشینان لیگ رقابتی حساس داشته باشند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،هفته یازدهم لیگ‌برتر والیبال مردان با میزبانی گیتی‌پسند از فولاد سیرجان پیگیری خواهد شد که قرمزپوشان اصفهان از ساعت ۱۶ در سالن مخابرات به مصاف سیرجان مدعی و صدرنشین خواهند رفت.

تیم والیبال گیتی‌پسند در هفته دهم مقابل ایفاسرام اردکان صف‌آرایی کرد که نماینده اصفهان در ست پنجم این دیدار کم آورد و این مسابقه را با نتیجه سه بر دو واگذار کرد.

شاگردان عقیلی درحال حاضر با هفت پیروزی، سه باخت و ۲۱ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند.

از سوی دیگر تیم والیبال فولادسیرجان هفته گذشته برابر پیکان تهران به میدان رفت که با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید تا با ۹ پیروزی، یک شکست و ۲۶ امتیاز صدرنشین لیگ باقی بماند و با روحیه بهتر به اصفهان بیاید.

گیتیزن‌ها که بعد از شکست در هفته دوم، با تلاش و پشتکار شش پیروزی متوالی به دست آورده بودند در هفته نهم مقابل پیکان متوقف شدند و در هفته بعد هم برابر ایفاسرام شکست خوردند.

عقیلی خروج از مدار پیروزی تیمش را به علت وضعیت بدنی بازیکنان و مسابقات فشرده لیگ باز دانست و گفت: آن‌ها بدون استراحت مسابقات متوالی را انجام دادند. در این مدت استراحت، آنالیز و تمرین‌های خوبی داشتیم و امیدوارم نتیجه خوبی برابر سیرجان کسب کنیم.

تیم مدعی فولادسیرجان با هدایت بهروز عطایی، سرمربی سابق تیم ملی و بازیکنان ملی‌پوش خوبی مانند موسوی، خانزاده و وادی در این تیم بازی می‌کنند. فولاد سیرجان باوجود اینکه از لحاظ مهره‌ای دست پری دارد، اما در رقابت‌های خود دچار چالش شده و دیگر تیم‌ها با بهترین عملکرد خود مقابل سیرجانی‌ها حاضر می‌شوند.

بعد از پایان هفته دهم لیگ برتر تیم ها حدود شش روز زمان برای استراحت، ریکاوری و تمرین داشتند که باید دید کیفیت مسابقات در هفته یازدهم چطور خواهد بود و آیا گیتیزن‌ها به نوار پیروزی‌های قبل خود باز می‌گردند یا خیر.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.