گلستان کارگاه سازندگی؛ یلدای خدمت/۱۴ جذب کامل اعتبارات سفر نخست رئیس جمهور در حوزه شهرداری گرگان

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، سید محمدرضا سیدالنگی  به تشریح آخرین وضعیت اقدامات شهرداری در خصوص چگونگی جذب و تخصیص اعتبارات مصوبات سفر نخست رئیس جمهور به استان گلستان که در اسفندماه ۱۴۰۰ محقق شد، پرداخت و اظهار کرد: قطعاً این سفر دستاوردهای بسیار خوبی را در حوزه‌های مختلف عمرانی و عام المنفعه برای استان گلستان به تبع آن شهر گرگان داشته است.

وی با بیان اینکه در آستانه دومین سفر «دکتر ابراهیم رئیسی» قرار داریم، ادامه داد: مجموعه شهرداری گرگان پس از تکمیل مصوبات سفر نخست در حال جمع‌بندی پروژه‌ها برای طرح در هیئت دولت جهت دریافت مصوبات جدید سفر دوم است.

شهردار گرگان با تأکید بر اینکه ره آورد سفر نخست رئیس جمهور رقمی معادل ۳۰ میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت‌های پارک بزرگ بانوان شهر گرگان بود، خاطرنشان کرد: این مبلغ مصوب سفر برای ساخت رمپ‌های ورودی پارک و همچنین احداث ۴ غرفه تجاری برای اختصاص به زنان سرپرست خانوار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه کل رقم مصوب جذب و اختصاص یافته است، اضافه کرد: شهرداری با استفاده از این مبلغ اقدام به فنس کشی دور تا دور محوطه پارک بانوان به طول ۲۰۰ متر و به ارتفاع ۲۴ متر کرده است.

سیدالنگی تأمین روشنایی داخل پارک با تعویض پایه چراغ‌های محوطه داخل با ارتفاع بیشتر و همچنین افزایش تعداد آنها از ۶ به ۱۴ را از دیگر اقدامات شهرداری گرگان برشمرد و تصریح کرد: آنچه که شهرداری گرگان مدنظر قرار داده است، توجه ویژه به افزایش پارک‌ها و ارتقای سرانه فضای سبز مرکز استان گلستان «گرگان» است و در همین زمینه پروژه‌های جدیدی را تعریف و برای جذب اعتبار آن اقدام خواهد کرد.

وی از آمادگی کامل مجموعه شهرداری برای میزبانی از رئیس جمهور در سفر دوم خبر داد و گفت: استان گلستان و به خصوص شهر گرگان به عنوان نماد برادری و برابری در سطح کشور شناخته شده است و همه مدیران با انسجام و وحدت در تعامل با هم، زیرساخت‌های توسعه‌ای استان را فراهم می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.