مدیرکل ورزش و جوانان گلستان اعلام کرد: افتتاح ۲۰ خانه ورزش روستایی در سفر دوم رئیس‌جمهور به گلستان

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان این‌که از همه ظرفیت‌ها برای تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام استان استفاده می‌شود، افزود: با حمایت دولت سیزدهم، زیرساخت‌های ورزشی مناطق شهری و روستایی گلستان به‌سرعت در حال افزایش است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،قاسمعلی برزمینی عصر یکشنبه (۱۲ آذر ۱۴۰۲) در جلسه شورای اداری ورزش و جوانان استان گلستان، اظهار کرد: در آستانه سفر دوم «دکتر ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور به گلستان، پروژه‌های تکمیل‌شده در اقصی نقاط استان برای افتتاح و بهره‌برداری جمع‌بندی می‌شوند.

وی با بیان این‌که همزمان با این سفر ١٨ پروژه مهم ورزشی استان افتتاح و در دسترس عموم ورزشکاران قرار می‌گیرد، ادامه داد: از ابتدای آغاز به‌کار دولت سیزدهم، ۲۰ پروژه ورزشی و ۵۰ خانه ورزش روستایی افتتاح شده و در سفر دوم ریاست‌جمهوری به استان ۱۸ پروژه جدید ورزشی دیگر و حدود ۲۰ خانه ورزش روستایی در روستاهای مختلف به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به این‌که یادواره شهدای ورزشکار استان گلستان ۱۴ دی به میزبانی گرگان برگزار خواهد شد، افزود: میزبانی مسابقات کشوری و اردوهای ملی یکی از مهمترین رویدادهایی است که نقش مهمی در توسعه ورزش استان دارد و باید این میزبانی‌ها با هماهنگی لازم با اداره کل ورزش و جوانان و هیأت‌های ورزشی استانی انجام شود.

وی، رعایت اصول اخلاق اسلامی و موازین قانونی در تمرینات و رویدادهای ورزشی را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: حضور بانوان در تمرین یا مسابقات آقایان و بالعکس ممنوع بوده و همه ورزشکاران و دست‌اندرکاران موظف به رعایت آن هستند.

برزمینی نظارت بر عملکرد هیأت‌های ورزشی شهرستانی و آمادگی جهت حضور در دوره بعدی المپیاد ورزشی را از الزامات برشمرد و اضافه کرد: رؤسای ادارات شهرستان‌ها از اماکن ورزشی حوزه‌های خود بازدید مستمر داشته و گزارش بازدیدها را به اداره کل ورزش و جوانان ارسال کنند.

وی با اشاره در پیش رو بودن دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، گفت: حضور در انتخابات وظیفه همه ما بوده و جامعه ورزش و جوانان استان بدون شک با حضور حداکثری در این رویداد شرکت خواهند کرد.

این مقام مسئول، جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری را سرلوحه همه کارها و وظایف مدیران و کارکنان عنوان و تصریح کرد: همه متولیان دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه اداره‌کل ورزش و جونان نسبت به معرفی عملکرد خود و امیدآفرینی در جامعه اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.