گلایه از میدان تره‌بار سمنان تورم آبان ماه در سمنان کمتر از میانگین کشوری اعلام شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تورم در این استان را کمتر از میانگین کشوری این شاخص مهم اعلام کرد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان شامگاه گذشته ۵ آذر در جلسه تنظیم بازار استان در سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری اظهار کرد: تورم استان در آبان ماه سال جاری با ثبت ۴۲ درصد بالغ بر ۳ درصد از میانگین کشوری پایین‌تر است.

وی بر لزوم نظارت بر بازارهای استان تاکید و با اشاره به اقدامات شاخص دولت مردمی در این بخش تصریح کرد: عملکرد استان در حوزه اقتصادی و تولیدی مناسب بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با گلایه از وضعیت بازار تره‌و بار در مرکز استان افزود: وضعیت مراکز عرضه مستقیم میوه و تره بار در شهرستان سمنان قابل قبول نیست، ضرورت دارد تا رسیدگی به این مهم و راه اندازی مراکزی برای عرضه مناسب‌تر و در راستای انتفاع مردم تسریع یابد.

صادقی خاطرنشان کرد: اقدامات مطلوبی در خصوص تامین میوه شب عید انجام گرفته است، تامین میوه در بخش خرید سیب با اولویت داخل استان و با قید کیفیت در دستور کار باشد.

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به هزینه بالای اجاره مسکن گفت: بهبود و ساماندهی وضعیت بازار مسکن و اجاره بها در سطح استان امری حائز اهمیت و ضروری است که باید اقدامات مطلوب از طریق طرح مدون و جامع ارائه شود.

وی تاکید کرد: نظارت و ساماندهی بر عرضه میوه و تره بار و کالاها و اقلام اساسی در استان در راستای انتفاع مردم و پیشبرد سیاست های تنطیم بازار طی ارائه یک طرح جامع و مدون در دستور کار باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان یادآوری کرد: این استان از نظر ذخیره‌سازی کالاهای اساسی هیچ مشکلی ندارد و ذخائر خوبی در استان وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.