سرمربی تیم هندبال گرگان: هندبال گرگان را دریابید/ می‌توانیم میزبان رقابت‌های لیگ یک شویم

سرمربی تیم هندبال گرگان با بیان اینکه تیم‌های حاضر در لیگ یک کشور میلیاردی پول خرج می‌کنند، ادامه داد: هندبال گرگان برای توسعه نیاز به حمایت جدی و همه جانبه دارد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، مسعود زائرمیری با اشاره به آغاز بازی‌های حساس لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: دور رفت این بازی‌ها با حضور ۱۲ تیم، در دو گروه در شهرهای سنندج و بافق یزد برگزار شد و تیم هیأت هندبال گرگان در دور رفت با تیم‌های نفت امیدیه، شهید چمران لارستان، رعد پدافند البرز، شهرزاد لارستان و کردستان هم گروه بود.

وی با اشاره به نتایج ضعیف تیم هندبال گرگان در دور رفت مسابقات فصل جاری، ادامه داد: تیم گرگان در سال ۱۴۰۰ در لارستان مقام دوم را کسب کرد و به لیگ یک باشگاه‌های کشور آمد و امسال برای دومین سال است که در این بازی‌ها شرکت می‌کند اما با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

سرمربی تیم هندبال گرگان، نداشتن سالن تمرین، سبب شد تیم دیر جمع شود، خاطرنشان کرد: امسال توانستیم فقط چهار جلسه تمرین برگزار کنیم و متأسفانه هیچ ارگانی به ما کمک نکرد.

وی اقدام راه آهن شمال شرق کشور در خصوص در اختیار گذاشتن سالن اختصاصی خود برای تمرین تیم را قابل تقدیر دانست و اضافه کرد: بزرگترین مشکل تیم هندبال گرگان نداشتن اسپانسر است.

زائرمیری با تأکید بر اینکه بعضی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، میلیاردی خرج می‌کنند، تصریح کرد: آنها اقدام به جذب بازیکن کرده و از بازیکنان طراز اول غیربومی استفاده می‌کنند اما تیم گرگان با استفاده از بازیکنان بومی در این بازی‌ها شرکت کرده است.

وی در خصوص تأثیرات عدم بهره‌مندی از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری توضیح داد: اگر سالن خوب داشتیم و از تیم گرگان حمایت می‌شد می‌توانستیم میزبانی دور برگشت مسابقات را بگیریم.

وی افزود: متأسفانه شهرستان گرگان، سالن استاندارد مسابقات هندبال ندارد ولی شرایط سالن‌های اداره گاز و راه آهن برای مسابقات خوب است و می‌توانیم با تعامل بین دستگاهی از این ظرفیت‌ها به شکل شایسته‌ای استفاده کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.