خط برق ۶۳ کیلوولتی میامی – عباس‌آباد به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان از پایان عملیات سیم‌کشی پروژه خط ۶۳ کیلوولت میامی - عباس‌آباد خبر داد و گفت: این خط برق ۶۳ کیلوولتی به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، مجید وفایی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان امروز (یکشنبه، پنجم آذر ماه) پروژه خط ۶۳ کیلوولتی میامی – عباس‌آباد را یکی از مهمترین زیرساخت‌های تولید و اشتغال‌آفرینی در استان ارزیابی و اظهار کرد: ساخت این خط، اثرهای مطلوب و مفیدی بر این منطقه و استان خواهد داشت.

وی ساخت خط ۶۳ کیلوولتی میامی – عباس‌آباد را جزو پروژه‌های اولویت‌دار در دست اقدام این شرکت دانست و گفت: هدف از ساخت این خط، زمینه‌سازی تولید و اشتغال در استان، تامین برق مشترکان صنعتی و خانگی منطقه عباس‌آباد و ایجاد زیرساخت مناسب برای توسعه این منطقه است که با پیش‌بینی ۱۵۰۰ میلیارد ریال هزینه انجام خواهد شد.

وفایی با اشاره به مشخصات فنی این خط، توضیح داد: خط ۶۳ کیلوولتی دومداره باندل دوسیمه لینگس به تعداد ۳۳۷ دستگاه برج مشبک فولادی به طول حدود ۶۵ کیلومتر، حد فاصل پست ۶۳.۴۰۰ کیلوولت میامی و پست ۲۰.۶۳ کیلولت عباس‌آباد در حال احداث است. در حال حاضر عملیات سیم‌کشی آن کامل شده است و به‌زودی این خط برقرار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.