معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم: نمایشگاه کفش، تراز نمایشگاه های استان را تغییر داد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم، گفت: نمایشگاه کفش قم که سال گذشته برگزار شد به اقرار بسیاری از صاحب نظران فراتر از سطح نمایشگاه‌های مطرح دنیا بود و باعث شد تا تراز سایر نمایشگاه‌های استان نیز ارتقا پیدا کند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، سید مهدی قریشی در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع وابسته صنعت کفش ایران که در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم در حال برگزاری است، طی سخنانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت کفش استان در دی ماه سال گذشته، گفت: نمایشگاه کفش قم که سال گذشته برگزار شد به اقرار بسیاری از صاحب نظران فراتر از سطح نمایشگاه‌های مطرح دنیا بود و باعث شد تا تراز سایر نمایشگاه‌های استان نیز ارتقا پیدا کند.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، قریشی با تقدیر از زحمات انجمن صنایع کفش های ماشینی استان، افزود: با زحمات این انجمن و برنامه‌های در حال اجرای مدیریت جوان آن، رویکرد جدیدی در صنعت کفش ایجاد شده که کاملاً مشهود است و انتظار می‌رود طی سالیان آتی صنعت کفش کشور جایگاه بالاتری را از آنچه اکنون هست به دست آورد.

وی ادامه داد: در صنعت کفش بیش از ۷۰ صنعت وابسته مشغول به فعالیت هستند و یک ظرفیت بزرگ اقتصادی در حوزه اشتغال در این صنعت وجود دارد که باید به درستی از آن استفاده گردد برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی قطعاً کمک شایانی برای تحقق این هدف خواهد داشت.

قریشی گفت: صنعت کفش علاوه بر اینکه یک صنعت بزرگ و قابل توجهی است در درون خود هنر و علم را نیز به همراه دارد و در این نمایشگاه نیز شرکت‌های دانش بنیانی حضور داشتند که بسیاری از نیازهای این صنعت از جمله مواد اولیه مورد نیاز یا دستگاه های تولیدی مختلفی را عرضه کردند که قابل رقابت با تولید کنندگان خارجی است و در این زمینه به نوعی خودکفایی دست پیدا کردیم.

معاون استاندار ابراز امیدواری کرد که برخی دیگر از صنایع استان که تولیداتشان حرفی برای گفتن دارد از جمله تولیدکنندگان مبل نیز از این حرکت انجمن کفش ماشینی الگوبرداری نمایند تا در آینده نزدیک شاهد ارتقا بیش از پیش این صنایع در سطح کشور باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.