فرماندار کلاله خبر داد تعیین و ثبت ۹۴ شعبه اخذ رای در شهرستان کلاله

فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات کلاله ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: برای اخذ آرای مردم شهرستان کلاله در انتخابات ۱۱ اسفند، ۹۴ شعبه تعیین شد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،فرهاد شیبک فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کلاله صبح دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ پس از جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات این شهرستان اظهار کرد: در پی بازدیدهای میدانی و جلسات متعدد و بررسی پیشنهاداتِ، در آخرین نشست مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت، پس از بررسی و تبادل نظر، ۷۱ شعبه اخذ رای در بخش مرکزی و ۲۳ شعبه در بخش پیشکمر تعیین و به ثبت رسید.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان کلاله با تاکید اینکه تمامی دستگاه‌ها بایستی با عوامل برگزار کننده انتخابات همکاری کرده و خودرو و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار قرار دهند، بیان کرد: برای ایجاد سهولت در اخذ آرای شهروندان، نیز فراهم شدن زمینه افزایش مشارکت در انتخابات، ۵ شعبه اخذ رای نسبت به دوره قبل (۳ شعبه در بخش مرکزی و دو شعبه در بخش پیشکمر) اضافه شد.

فرماندار کلاله تاکید کرد: تلاش برای مشارکت حداکثری، حرکت بر مدار قانون و امانتداری در آرای مردم در دستور کار همه دست اندرکاران انتخابات قرار گرفته و نواقص احتمالی در پیشبرد پروسه انتخابات رفع شود.

فرماندار کلاله در ادامه ضمن تاکید بر تعامل و همدلی مسئولین کمیته های ستاد انتخابات با هیات های اجرایی و نظارت شهرستان؛ خواستار بررسی زیر ساخت های حوزه‌های انتخاباتی، بیان مشکلات و پیشنهادات مربوط به حوزه کاری اعضا شد.

حسین بهنام راد رئیس هیات بازرسی و نظارت بر انتخابات شهرستان، نیز گفت: تعامل بسیار خوب و شایسته‌ای بین هیئت اجرایی و هیات نظارت بر انتخاباتِ شهرستان، در مسیر فراهم سازی بستر یک انتخابات سالم و پر شور وجود دارد.

بهنام راد افزود: با توجه به بازدیدهای میدانی و جلسات متعدد و مشترک، در آخرین نشست. تعداد و محل‌های پیشنهادی شعب اخذ رای، در بخش مرکزی و بخش پیشکمر مورد تایید هیات نظارت و هیات اجرایی قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.