با دوره‌های آفلاین جهاددانشگاهی اصفهان آشنایی دارید؟

معاونت آموزش جهاددانشگاهی واحد اصفهان از ابتدای سال ۱۴۰۲ و برای نخستین بار و با هدف دسترسی آسان‌تر و همیشگی مخاطبین، به حوزه تولید و فروش دوره‌های آموزشی آفلاین ورود پیدا کرده است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، تا کنون ۸ دوره آموزش کار با گوگل فرم Google Forms، دوره طراحی و موشن‌گرافی با موبایل، دوره آموزش اینترنت از صفر تا صد، دوره ادمینی سایت وردپرس فروشگاهی و ووکامرس، دوره آموزش ادیت فیلم با کامتازیا، دوره آموزش کار با نرم‌افزار ورد MICROSOFT WORD، دوره آموزش نرم افزار پاورپوینت Microsoft powerpoint و دوره آموزش طراحی بسته‌بندی محصولات با فتوشاپ در سایت معاونت آموزش جهاد دانشگاهی واحد اصفهان به آدرس Jdisf.ir بارگذاری شده است.

دوره آموزش کار با گوگل فرم Google Forms

گوگل فرم یکی از ابزارهای پرکاربرد در طراحی امتحانات آنلاین یا پرسشنامه‌هاست که به اساتید، معلمان و دانشجویان کمک زیادی می‌کند. با شرکت در دوره آموزش کار با گوگل فرم یاد می‌گیرید که چطور با نسخه فارسی و انگلیسی این نرم افزار کار کرده و پرسشنامه، آزمون، نظرسنجی یا سوال  در آن طرح کنید.

دوره طراحی و موشن گرافی با موبایل

فعالیت در دنیای مجازی امروزه به یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای مشهور شدن یا رسیدن به درآمد تبدیل شده است؛ به همین دلیل محتواهای تصویری که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارید، بسیار اهمیت دارند و می‌توانند بر روی مشتریان شما اثرگذار باشند. با شرکت در دوره طراحی موشن گرافی با موبایل یاد می‌گیرید که چطور با استفاده از کم‌ترین هزینه و نرم‌افزارهای موبایل، یک محتوای تصویری ایده آل را برای کمک به رشد صفحات خود در فضای مجازی ایجاد کنید.

دوره آموزش اینترنت از صفر تا صد

در دنیای امروز همه کارهای ما به اینترنت وابسته هستند و نیاز است که به‌طور کامل بر روی این شبکه مسلط باشیم. به همین دلیل جهاد دانشگاهی اصفهان دوره آموزش اینترنت از صفر تا صد را به‌صورت آفلاین برگزار کرده تا شما بتوانید به راحتی از قسمت‌های مختلف این شبکه گسترده استفاده کرده و مشکلات یا نیازهای خود را برطرف کنید.

دوره ادمینی سایت وردپرس فروشگاهی و ووکامرس

امروزه بسیاری از افراد تمایل به طراحی وبسایت فروشگاهی و استفاده از امکانات ووکامرس برای فروش محصولات خود پیدا کرده‌اند؛ اما خیلی از آن‌ها، نحوه مدیریت محصولات در این فروشگاه را بلد نیستند و نمی‌توانند تغییرات موردنظر خود را بر روی آن‌ها اعمال کنند. به همین دلیل در سایت جهاد دانشگاهی اقدام به برگزاری دوره ادمینی سایت فروشگاهی و وردپرسی کرده و مهم‌ترین مهارت‌ها را برای حرفه‌ای شدن در این حیطه به شما آموزش می‌دهیم.

دوره آموزش ادیت فیلم با کامتازیا

در دنیای امروز محتواهای ویدیویی طرفداران زیادی پیدا کرده و به بخش مهمی در جلب نظر مشتریان یا مخاطبان آنلاین پیدا کرده‌اند؛ به همین دلیل صاحبان کسب و کارهای آنلاین به دنبال بهترین نرم‌افزار ویرایش ویدیو می‌گردند. کامتازیا یا Camtasia یکی از بهترین نرم‌افزارها در زمینه ادیت محتواهای ویدیویی است که به شما کمک می‌کند فیلم‌های جذاب و حرفه‌ای بسازید. دوره آموزش ادیت فیلم با کامتازیا که توسط جهاد دانشگاهی اصفهان برگزار می‌شود، نقطه شروع خوبی برای کار با این نرم افزار و آشنایی با دیگر ابزارهای ویرایش حرفه‌ای فیلم است.

دوره آموزش کار با نرم افزار ورد MICROSOFT WORD

نرم افزار ورد یا Microsoft Word یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای ویندوز برای ساخت انواع سندها یا تایپ نامه‌ها و محتواهای متنی است. این نرم‌افزار امکانات بسیار متنوعی را برای تغییر استایل متن، نوشتن محتواهای طولانی و قرار دادن تصاویر مختلف در میان محتوا در اختیار شما قرار می‌دهد؛ با این حال خیلی از افراد با امکانات موجود در Word آشنایی ندارند.

دوره آموزش نرم افزار پاور پوینت Microsoft power point

یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای آفیس که برای ارائه یا جلسات مورداستفاده قرار می‌گیرد، پاورپوینت است. این نرم‌افزار می‌تواند قابلیت‌های بسیاری را برای داشتن یک ارائه جذاب و جلب نظر مخاطب در طول سخنرانی در اختیار شما قرار دهد و تأثیر زیادی در افزایش مشتریان یا شرکت یا جذب سرمایه گذاران داشته باشد. به همین دلیل شرکت در دوره آموزش پاورپوینت از مبتدی تا پیشرفته می‌تواند به شما کمک کند که اسلایدهایی را با طرح‌های جذاب ایجاد کرده و نحوه نمایش متن‌ها را به طور دلخواه طراحی کنید.

دوره آموزش طراحی بسته بندی محصولات با فتوشاپ

بسته‌بندی محصولات یکی از مهم‌ترین بخش عرضه آن‌ها است که می‌تواند ضمن حفاظت از محصولات در برابر آسیب، اطلاعات آن را هم در اختیار مشتری قرار داده و او را برای خرید محصول ترغیب کند. به همین دلیل شرکت در دوره آموزش طراحی بسته‌‍بندی محصولات با فتوشاپ برای همه افرادی که دوست دارند در حیطه‌های تبلیغاتی فعالیت کنند یا یک مهارت پولساز را یاد بگیرند، ضروری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.