یک روحانی؛ دانش‌آموزان ناشر مظلومیت فلسطینیان در فضای مجازی باشند

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، حجت الاسلام و المسلمین عزیزالله غلام‌زاده صبح امروز با اشاره به اهمیت گرامیداشت روز دانش‌آموز و دیگر وقایع این روز، اظهار کرد: در روز ۱۳ آبان سه واقعه مهم تاریخی در کشورمان رخ داده که یکی از آنها در سال ۱۳۵۷ با اعتراض دانش‌آموزان به رژیم منحوس و طاغوتی پهلوی ثبت شد.

وی با بیان اینکه در این واقعه بیش از ۵۰ دانش‌آموز شهید و صدها نفر مجروح شدند، ادامه داد: همین ماجرا نشان می‌دهد که دانش‌آموزان چه جایگاهی ارزشمندی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در ادامه دوران هشت سال دفاع مقدس داشته‌اند.

روحانی مسجد محمد رسول‌الله (ص) گرگان با اشاره به وقایع سال گذشته و سرازیر شدن سیل عظیمی از دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی مقابل معاندان و اغتشاشگران برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و پاسخ به تعداد معدودی از نوجوانان و جوانان فریب خورده، افزود: باید این قشر با آگاهی و بصیرت از تحلیل‌های معناداری که توسط دشمنان ارائه می‌شود، دور شده و پیروی از ولایت فقیه را سرلوحه قرار دهد.

وی شناخت از پشتیبان‌های وقایع و جوسازی‌های رسانه‌ای سال گذشته را برای نسل جدید بسیار مهم دانست و گفت: اگر آگاهی دانش‌آموزان بالا رود، قطعاً فریب برخی اطلاعات غلطی که توسط دشمنان و معاندین در فضای مجازی منتشر می‌شود را نمی‌خورند و با استفاده از همه ظرفیت‌ها گام برای ساختن ایران آباد و پیشرفته برمی‌دارند.

جنگ غزه نبرد حق و ناحق است

حجت الاسلام غلام‌زاده در خصوص حوادث نوار غزه و فلسطین و لحظات سختی را که توسط رژیم غاصب صهیونیستی با اجرای طرح نسل‌کشی بر زنان و کودکان آن سرزمین می‌گذرد، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان ما باید علاوه بر اینکه قلباً نسبت به این رژیم کودک‌کش اعلام انزجار کنند، لساناً هم این نفرت را به زبان بیاورند.

وی با تأکید بر اینکه متأسفانه رسانه‌های منطقه دست صهیونیسم قرار دارد و اخبار مخابره شده از قتل عام مردم آن منطقه به دست جهانیان، بسیار محدود است، اضافه کرد: دانش‌آموزان ما باید با مشارکت عملی و استفاده از توان علمی این جنایت‌ها را به جهان مخابره کنند تا دنیا این مظلومیت را ببیند.

این روحانی جنگ امروز غزه را جنگ حق و ناحق عنوان و تصریح کرد: جنگ صهیونیسم در غزه در اصل جنگ با اسلام و مسلمین است و دانش‌آموزان باید با انتشار عکس‌ها و فیلم‌های این جنایت‌ها و تولید آثار در قالب پوستر، موشن گرافی و دیگر اشکال اطلاع‌رسانی، فضای مجازی را به این مسیر هدایت کنند.

وی در پایان افزود: قطعاً دانش‌آموزان در اقصی نقاط کشور باری دیگر با حضور در راهپیمایی مردمی روز ۱۳ آبان ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی، خشم و نفرت خود را از رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.