استاندار گلستان خبر داد افزایش ۲۸ درصدی ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در گلستان

استاندار گلستان ضمن تاکید بر نقش کلیدی احزاب در برگزاری انتخابات سالم، رقابتی و پرشور، از افزایش ۲۸ درصدی ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در گلستان خبر داد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،علی محمد زنگانه صبح امروز ۷ مهر در نشست با اعضای خانه احزاب استان با اشاره به اینکه احزاب نماد نخبگان جامعه هستند، اظهار کرد: احزاب، نمایندگانی از نخبگان جامعه هستند و با کمک آن‌ها می‌توانیم، پیشرفت و توسعه سیاسی، اجتماعی و مشارکت مردمی را به عنان حلقه میانی رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری نشست با احزاب فرصتی برای شنیدن نظرات و حرف‌های آنها است، ادامه داد: در موضوعاتی که مرتبط با استان است، دیدگاه ها، نقدها و پیشنهادهای گرایش‌های مختلف را در فرآیند برنامه ریزی‌ها وارد می‌کنیم.

استاندار گلستان از استقبال پرشور گرایشات مختلف سیاسی گلستان برای وارد شدن به صحنه انتخابات خبر داد و افزود: در این جلسه تصمیم گرفته شد، نمایندگانی از کمیته‌های تخصصی احزاب، در ۳۰ هیئت اندیشه ورز استان عضو شوند.

استاندار گلستان با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند امسال و راهبردهای مهم در این موضوع از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، شامل سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت گفت: در این دوره از انتخابات مجلس، ثبت نام داوطلبان ۴۲۰ نفر دوره قبل به ۵۸۱ نفر از همه گرایش‌های سیاسی رسیده و قطعاً انتخاباتی رقابتی خواهیم داشت.

این مقام مسئول، نقش احزاب را در برگزاری انتخابات پرشور نقش اساسی و کلیدی دانست و افزود: با هم اندیشی با احزاب استان و همراهی همیشگی آنها در سایر راهبردها به ویژه افزایش مشارکت، پیش‌بینی می‌شود امسال انتخابات خوب و پرشوری را پشت سر بگذاریم.

زنگانه ضمن تاکید بر نقش کلیدی همه احزاب در برگزاری انتخابات سالمر از افزایش ۲۸ درصدی ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در گلستان خبر داد و تصریح کرد: در جلسه با اعضای احزاب مختلف گلستان گزارشی از اقدامات و برنامه‌های دولت در استان گلستان نیز ارائه شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.