امام جمعه اهل سنت پاوه: مردم غزه معنای دموکراسی و حقوق بشر را به دنیا نشان دادند

امام جمعه اهل سنت پاوه با بیان اینکه مردم غزه و جهادگران حماس و جهاد اسلامی شوکت رژیم صهیونیستی را شکستند و آن را بی‌آبرو کردند، گفت: مردم غزه معنای دموکراسی و حقوق بشر را به دنیا نشان دادند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه اهل سنت پاوه صبح امروز ۴ آبان در چهاردهمین اجلاسیه شهدای وحدت که در مجتمع آیه‌های مشهد برگزار شد، اظهار کرد: پیام انقلاب اسلامی برای ملت ایران و سایر ملل، بیداری، آزادی و نجات از سلطه استکبار بود. این انقلاب برای کسانی که پیامش را شنیدند، خیر و برکت داشت.

وی اضافه کرد: در فروردین سال ۵۸ نیز انقلاب با رأی ۹۸ درصدی مردم تثبیت شد. با پیروزی انقلاب، دشمنی‌ها در داخل و خارج شروع شد و جنگ ۸ ساله را به ما تحمیل کردند، اما مردم از هر قومی به میدان آمدند و فرزندان خود را در راه امنیت، استقلال و آزادی ایران هدیه کردند.

امام جمعه اهل سنت پاوه ادامه داد: اهل سنت غرب کشور تاکنون بیش از ۱۱ هزار شهید برای حفظ امنیت و استقلال کشور داده‌ و سه برابر همین تعداد هم جانباز تقدیم کرده‌اند و ما این حضور خود را افتخار می‌دانیم. اهل سنت همواره با نظام بوده است.

قادری با اشاره به اینکه امروز بیستمین روز عملیات طوفان‌الاقصی است، عنوان کرد: در این مدت اسرائیل با حمایت آمریکا و دولت‌های ظالم مدعی حقوق بشر، در کودک‌کشی و بیرون راندن مردم غزه از سرزمین خود از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌ است.

وی با بیان اینکه مردم غزه و جهادگران حماس و جهاد اسلامی شوکت رژیم صهیونیستی را شکستند و آن را بی‌آبرو کردند، افزود: حوادث طوفان‌الاقصی در هر کشوری مردم را به خیابان‌ها کشاند. مردم غزه معنای دموکراسی و حقوق بشر را به دنیا نشان دادند. من از سران برخی کشورهای اسلامی و حتی برخی از علمای اهل سنت و اهل تشیع متاسفم که یا ساکت اند یا قضیه را وارونه توجیه می‌کنند. این از کشتار جوانان غزه هم دردناک‌تر است.

امام جمعه اهل سنت پاوه با بیان اینکه ملت ایران و تمام‌ مسلمانان جهان با دو مشکل کفر جهانی و تندوری در داخل مواجه اند، گفت: ۴۴ سال است دشمن انواع توطئه‌ها را علیه ما به کار برده، اما به اهداف خود نرسیده است. برای پیروزی در این مسیر، باید راه شهدایی نظیر سردار سلیمانی و شهدای وحدت را ادامه دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.