نماینده مردم نطنز در مجلس: صهیونیست‌ها پیروز میدان نخواهند بود

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک صهیونیست‌ها در نبرد با ملت فلسطین پیروز نخواهند بود و به هر سناریویی در حمله به غزه متوسل شوند در نهایت شکست خواهند خورد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،رحمت‌الله فیروزی  درباره تحولات نوار غزه و جنایات صهیونیست‌ها، اظهار کرد: شهادت مظلومانه زنان و کودکان فلسطینی توسط صهیونیست‌ها از سوی ملل آزاده جهان به شدت محکوم شد. این جنایات وحشیانه توسط صهیونیست‌های غاصب حاصل شکست آنان از سوی نیروهای مقاومت اسلامی است. از بین بردن زنان و کودکان و غیرنظامیان نشان دهنده بزدلی این رژیم غاصب است که البته این جنایات تازگی ندارد و ۷۰ سال است که این رژیم مردم فلسطین را به خاک و خون می‌کشاند.

وی افزود: در این برهه از زمان لازم است ملت‌های آزاده جهان دولت‌های خود را تحت‌فشار قرار دهند تا در مجامع بین‌المللی رژیم صهیونیستی محکوم شود تا بلکه با این فشارها اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها پایان یابد و از کشتار بیشتر جلوگیری شود.

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس با بیان اینکه دل هر انسان آزاده‌ای از این جنایات به درد می‌آید، گفت: امیدواریم دولت‌ها و شورای امنیت سازمان ملل و به‌ویژه کشورهای اسلامی حاشیه خلیج فارس اقدامات مؤثری در پایان دادن به تجاوزات رژیم صهیونیستی انجام دهند تا ملت مظلوم فلسطین بیش از این شهید و مجروح ندهند.

فیروزی درباره احتمال حمله زمینی اسرائیل به نوار غزه، تصریح کرد: آنچه مسلم است صهیونیست‌ها پیروز میدان نخواهند بود و در نبرد با رزمندگان فلسطینی تلفات سنگینی متحمل خواهند شد. البته حمایت از فلسطین از سوی ملل جهان به منظور تقویت آنان ضروری است. این حمایت‌ها باید در حوزه‌های درمانی، غذایی و نظامی باشد تا بتوانند در برابر صهیونیست‌ها از خود دفاع کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.