قالیباف: مردم فلسطین ۷۵ سال است که در یک زندان روباز زندگی می‌کنند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم فلسطین بیش از ۷۵ سال است در یک زندان روباز و در یک محیط ۳۴۰ کیلومتر مربعی، بدون دسترسی به جایی زندگی می‌کنند که ظلم مداوم بر ملت فلسطین است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز ، محمد باقر قالیباف در دومین همایش ملی خیرین سلامت که امروز ۲۷ مهرماه در مجتمع شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد گفت:  این روزها  همه شاهد جنایت‌های ددمنشانه رژیم شیطانی صهیونیستی  کودک‌کش که چگونه به بیمارستان حمله کرده و شمار زیادی از کودکان و جوانان  مجروح را به شهادت رساند، هستیم.

وی افزود: خیلی باید پست باشند که دست به چنین جنایاتی می‌زنند، بنا بر گفته مقام معظم رهبری رژیم صهیونیستی هرچقدر از این جنایت‌ها انجام دهد، هرگز موفق نخواهد شد ترمیمی بر این اقدام و عملیات شجاعانه حماس و مردم مجاهد غزه باشد.

قالیباف ادامه داد:  بیش از ۷۵ سال است در یک زندان روباز و در یک محیط ۳۴۰ کیلومتر مربعی، چند میلیون نفر بدون دسترسی به جایی زندگی می‌کنند که ظلم مداوم بر ملت فلسطین است.

رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: چرا ترمیم ناپذیر چون بارها و بارها شنیدیم که اینطور تبلیغ می‌کردند که ارتش رژیم صهیونیستی شکست‌ناپذیر هستند و در دکترین نظامی خود این بود که خارج از محیط کشور و مجموعه جغرافیایی‌شان با دشمنانشان می‌جنگند و  برتری را در این می‌دانستند که بر همه اطلاعات دنیا و منطقه مطلع و مسلط هستند.

قالیباف اظهار کرد:  مدعی شدند که با گنبد آهنین وحمایت‌های آمریکای جنایتکار و قدرت  دفاعی هوایی  و تجهیزاتی که  دارند امکان ندارد از این گنبد آهنین آسیبی ببینند، اما مبارزین و مجاهدینی که ایمان به خدا داشتند و به سنت‌های الهی باور داشتند خسته نشدند و این اقدام شجاعانه را انجام دادند

وی خاطرنشان کرد: این آبرویی که از اینها ریخته شد که حتی مردمشان هم به آنها اعتماد ندارند و در حال ترک سرزمین اشغالی هستند، ترمیم‌پذیر نیست و اعتبار و اعتمادشان فرو ریخت و این رژیم بیمارستان را هدف قرار داد چون فکر می‌کند می‌تواند توان و روحیه مردم را از بین ببرد.

ادامه دارد…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.