والیبال ساحلی ناشنوایان قهرمانی کشور به ایستگاه پایانی رسید

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان اینکه پنجمین دوره مسابقات والیبال ساحلی ناشنوایان مردان قهرمانی کشور در حال برگزاری است، افزود: فینال این رقابت‌ها امروز برگزار می‌شود.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،قاسمعلی برزمینی  با بیان اینکه ورزش پرتحرک والیبال یکی از مهمترین و محبوب‌ترین رشته‌های ورزشی در استان گلستان است، اظهار کرد: همین علاقه‌مندی گلستانی‌ها سبب شده تا ورزشکاران صاحب نامی را در رشته‌های مختلف از قبیل والیبال سالنی، والیبال ساحلی و حتی والیبال معلولین و جانبازان به جامعه ورزش کشور معرفی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه استان گلستان به دلیل داشتن ظرفیت‌های بالقوه در این ورزش، همه ساله میزبان رقابت‌های مختلف از قبیل لیگ برتر والیبال و رقابت‌های قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی است، ادامه داد: در همین راستا از روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه تا پنج‌شنبه ۲۷ مهرماه پنجمین دوره مسابقات والیبال ساحلی ناشنوایان مردان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در شهرستان بندر ترکمن در حال برگزاری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به اینکه این مسابقات با حضور ۱۰ تیم از اقصی نقاط کشور در ورزشگاه امام رضا (ع) این شهرستان ساحلی آغاز شده است، افزود: فینال این دوره صبح امروز «پنج‌شنبه» برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

این مقام مسئول، حضور هواداران در سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی را زمینه ساز دلگرمی ورزشکاران دانست و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود علاقمندان به رشته والیبال در بندر ترکمن با حضور در محل برگزاری این رقابت‌ها، انرژی، شور و نشاط را در بازی های فینال و رده بندی به ورزشکاران هدیه کنند.

مسابقات مذکور به شکل کامل رصد می‌شوند تا از بین بازیکنان نسل جدید حاضر از سراسر کشور، نفرات برتر و آماده به اردوی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران جهت حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ انتخاب و دعوت شوند.

«بندر ترکمن» یکی از مناطق ورزش خیز استان گلستان است و پیش‌تر میزبانی‌های متعددی را در رشته‌های مختلف ورزشی به خصوص مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور داشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.