سخنگوی حماس: طوفان الاقصی حقیقی زمانی خواهد بود که از همه جهان اسلام به سمت رژیم اشغالگر حمله شود

سخنگوی حماس با اشاره به مبارزه علیه اسرائیل در جبهه شمالی فلسطین و در جبهه جنوبی توسط لبنان از جهان اسلام خواست از هرطرف به سمت اسرائیل حمله کنند تا طوفان حقیقی الاقصی وزیدن بگیرد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،پیام اختصاصی حازم قاسم سخنگوی حماس به هم‌اندیشی علمی بین‌المللی «طوفان الاقصی و آینده مسئله فلسطین» که توسط دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، پخش گردید.

ترجمه پیام سخنگوی حماس که توسط مصطفی خرم آبادی دبیر هم اندیشی ارائه شد، به شرح زیر است: «سلام و تحیت و تشکر دارم از همه بزرگوارانی که این وبینار را برگزار می کنند. امروز غزه به تمام معنا در حالت جهاد بسر می‌برد.

همانطور که می دانید گردان عزالدین قسام شاخه نظامی حماس حمله غافلگیرانه و بی سابقه ای را در ۷۰ سال گذشته علیه رژیم اشغالگر قدس به راه انداخت.

این حمله پاسخی به اسیرکردن هزاران فلسطینی، محاصره غزه و دشمنی های رژیم اشغالگر علیه غزه و محور مقاومت یعنی کشورهای سوریه و لبنان انجام داده است. اما اشغالگران از لحظات اول تاکنون به جای رویارویی با مجاهدان حماس، شهروندان غزه را هدف قرار دادند.

من امروز از همه دانشگاهیان و نخبگان دعوت می‌کنم به ایستادن برابر این رژیم غاصب، همه جمع شوید و بر آمریکا و طرفدارانش از هرسو که می‌توانید فشار بیاورید. برای ما پوچی استخوان رژیم صهیونیستی واضح شده است؛ برای ما روشن است که می‌توان اسرائیل را شکست داد.

برای همه کسانی که دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند این مسئله روشن شده است که این کار صحیح نبود.

امروز درحالی در جهاد هستیم که جبهه شمالی فلسطین توسط فلسطینیان و جبهه جنوبی لبنان توسط جنبش اسلامی حزب‌الله مشغول مبارزه و جهاد با رژیم اشغالگر هستند.

اما تقاضای ما به عنوان جنبش حماس و مردم غزه از همه جهان اسلام این است که طوفان الاقصی طوفان حقیقی خواهد شد اگر این طوفان از همه جهان اسلام به سمت رژیم اشغالگر قدس بوزد. ما همیشه به کمک‌های شما در همه سطوح نیازمندیم.

ای دانشگاهیان و نخبگان؛ لطفا در همه زمینه‌هایی که می‌توانید در این جهاد و طوفان مشارکت ورزید.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.