مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد: افتتاح ۹ پروژه ورزشی گلستان همزمان با سفر رئیس جمهور

مدیرکل ورزش وجوانان گلستان از افتتاح ۹ پروژه مهم ورزشی همزمان با سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار قرار دارد.

0

به گزارشس پایگاه خبری سبز البرز،قاسمعلی برزمینی امروز یکشنبه ۲۳ مهرماه در آستانه هفته تربیت بدنی و ورزش، در جلسه شورای اداری ورزش و جوانان استان گلستان اظهار کرد: تشکیل کمیته تربیت بدنی و ورزش به عنوان بالاترین رکن ورزش در شهرستان‌ها و بخش‌ها به ریاست فرمانداران و بخشداران بوده که باید همه دست اندرکاران نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه بی‌شک تعامل و همکاری لازمه توسعه، عمران و آبادانی است، ادامه داد: تعامل رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و بخش‌ها با هیئت‌های استان برای انتصاب رؤسای هیئت‌های ورزشی باید در دستور کار قرار گیرد و اعلان عمومی نرخ اماکن ورزشی از طریق نصب پوستر یا بنر در اماکن ورزشی اطلاع رسانی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به سفر قریب الوقوع «دکتر ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور به استان در آینده‌ای نزدیک، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته ۹ پروژه ورزشی در اقصی نقاط استان تکمیل و همزمان با سفر دوم رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری خواهد رسید.

وی برگزاری منظم ستاد ساماندهی شهرستان‌ها و توجه به بیمه ورزشی ورزشکاران را از اولویت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: هیأت‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها تلاش کنند تا آمار ورزشکاران سازمان یافته افزایش یابد و اینکه هیچ ورزشکاری بدون بیمه ورزشی در اماکن ورزشی حاضر نشود.

برزمینی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و ارسال گزارش عملکرد ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و بخش‌ها به اداره کل را تسهیل و تسریع دهنده خدمت رسانی عنوان کرد و گفت: رؤسای ادارات نسبت به بازدید مستمر از اماکن ورزشی، پیگیری اخذ مجوز فعالیت باشگاه‌ها و جلوگیری از فعالیت پنهانی باشگاه‌های خانگی احساس مسئولیت داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه احترام به باورهای دینی و رعایت اصول اخلاقی نخستین گام در ورزش پهلوانی و قهرمانی است، اضافه کرد: حضور بانوان در تمرین یا مسابقات آقایان ‌و بالعکس ممنوع بوده و اگر مجوزهای مربوطه از شورای تأمین شهرستان‌ها اخذ گردد، بلامانع است.

این مقام مسئول برگزاری ورزش صبحگاهی در روز اول هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور مسئولین ارشد شهرستان‌ها و بخش‌ها را یکی از مهمترین برنامه‌ها در دعوت از آحاد مختلف مردم و فرهنگ‌سازی برای پرداختن به ورزش همگانی برشمرد و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت شهرستان‌ها و علاقمندی جوانان به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی، باید طوری برنامه‌ریزی شود تا تعداد تشکل‌ها و سمن‌های مردم نهاد افزایش یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.