برگزاری مسابقات استانی استقامت اسب کاسپین در ساحل قروق تالش + فیلم

دومین دوره مسابقات استانی اسب کاسپین در ساحل قروق تالش برگزار شد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،عصر دیروز جمعه ۳۱ شهریورماه، دومین دوره مسابقات استانی اسب کاسپین در ساحل قروق تالش برگزار شد.

طاهر بابازاده، رئیس هیات سوارکاری شهرستان تالش در حاشیه این مراسم  اظهار کرد: این دوره از مسابقات در رشته استقامت با شرکت ۱۵ سوار کار با ۱۵ راس اسب و در رده سنی ۸ تا ۱۴ سال و به مسافت ۱۵ کیلومتر به میزبانی تالش در مجموعه سوارکاری رخش ساحل قروق این شهرستان برگزار شد.

همچنین مهدی بختیاری، رییس انجمن حفاظت از اسب های کاسپین کشور ضمن تاکید بر توجه بیشتر به اسب های کاسپین در کشور اظهار کرد:این دوره از مسابقات به همت هیات سوارکاری شهرستان تالش و با حمایت های انجمن حفاظت از اسب های کاسپین کشور برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه منطقه ساحل خزر و گیلان زادگاه اسب کاسپین می باشد لذا هدف از برگزاری این مسابقات ترویج فرهنگ نگهداری و پرورش اسب های کاسپین است.گفتنی است آئین اختتامیه این مسابقات با حضور دکتر شکیبا مشاور وزیر کشور و مدیرکل دفتر فنی وزارت ورزش، دکتر حسن محمدیاری نماینده مردم تالش،رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی، ریاست ورزش و جوانان شهرستان تالش در مجموعه سوارکاری رخش ساحل قروق تالش برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.