استاندار قم: اشتغال ورزشکاران مدال‌آور باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار قم گفت: اشتغال یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ورزشکاران قهرمان ما است که حل این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،سیدمحمد آقامیری شامگاه گذشته ۲۸ شهریور در مراسم بدرقه ورزشکاران و داوران استان قم به بازی‌های آسیایی هانگژو چین که در سالن امام جواد(ع) برگزار شد، اظهار کرد: در امر ورزش، بُعد پهلوانی برای مردم بسیار مهم‌تر از قهرمانی است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، آقامیری افزود: در میادین ورزشی اخلاق همواره اخلاق، رفتار و منش پهلوانی بیشتر مورد توجه ورزش دوستان و مردم در سراسر دنیا قرار می‌گیرد.

استاندار قم تصریح کرد: امروزه ورزشکارانی که از کشورهای اسلامی نیز نیستند گاهی اوقات در میادین ورزشی حرکات اخلاقی مثبتی انجام می‌دهند که نشان دهنده این است که معیار پهلوانی در سراسر دنیا شناخته شده است.

آقامیری عنوان کرد: واقعیت این است که در یک سال اخیر ورزشکارانی که مسائل اخلاقی را کنار گذاشته و دست به اقدامات اشتباهی زدند، محبوبیت‌ خود را میان مردم از دست داده و مورد قبول جامعه نیستند.

استاندار قم با بیان اینکه حضور ورزشکاران قمی در مسابقات آسیایی هانگژو باعث افتخار مردم این استان است، گفت: وقتی ورزشکاران ما در آوردگاه‌های داخلی و خارجی مقامی را کسب می‌کنند ناخودآگاه باعث شادی دل ملت می‌شوند و انرژی مثبتی در جامعه تزریق می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مدیران در تلاش باشند تا مشکلات معیشتی همچون شغل قهرمانان حل شود، تاکید کرد: ورزشکار قهرمان ما نباید دغدغه‌ای در خصوص مشکلات معیشتی داشته باشد؛ مسئله اشتغال همواره یکی از دغدغه‌های قهرمانان است که مدیران باید این موضوعات را حل کنند.

وی اشاره کرد: زمین و تجهیزات ورزشی نیز یکی دیگر از مطالبات ورزشکاران قهرمان ما است که باید به آن توجه کنیم؛ ورزشکاران ما کمبود تجهیزات و زمین برای تمرین نباید داشته باشند و با آرامش کامل تمرینات حرفه‌ای خود را در استان دنبال کنند.

گفتنی است؛ در این مراسم همچنین از هیئت ورزشی اعزامی استان به مسابقات آسیایی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.