وحشت ستاره والیبال ژاپن از جو سالن ارومیه

ستاره والیبال ژاپن گفت هدف سامورایی‌ها دریافت سهمیه المپیک است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ارومیه با مشخص‌شدن تیم قهرمان پایان یافت. در فینال تیم ملی والیبال ایران با نتیجه سه بر صفر مغلوب ژاپن شد تا والیبال ژاپن در صدر آسیا قرار بگیرد. دیدار نهایی ایران و ژاپن در سه ست و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۸ به سود سامورایی‌ها پایان یافت.

به گزارش Ns ژاپن، نیشیدا که دوران نقاهت را می‌گذراند، پس از این بازی گفت: از زمانی که به تیم ملی پیوستم هرگز قهرمان آسیا نشدم. صادقانه بگویم خوشحالم. احساس می‌کنم بالاخره برگشتم. می‌خواهم خودم را بهتر کرده و عملکرد خوبی داشته باشم.

ایشیکاوا، ارزشمندترین بازیکن مسابقات قهرمانی آسیا و ستاره والیبال ژاپن، نیز پس از قهرمانی گفت: فکر می‌کنم ما به‌ صورت تیمی رشد کرده‌ایم. همه بازیکنان توانستند به اوج خود برسند. جو و محیط سالن چیزی بود که قبلا هرگز تجربه‌اش نکرده بودم اما می‌توانم از هواداران ایرانی قدردانی کنم؛ چرا که آنها بهترین عملکرد را در سالن داشتند. ما قهرمان شدیم. خوشحالم که کاری را که باید انجام می‌دادیم، به سرانجام رسید و موفق شدیم به هدفمان برسیم. واضح می‌گویم هدف ژاپن قهرمانی در مسابقات آسیا نیست. بزرگ‌ترین هدف امسال این است که سهمیه المپیک را بگیریم.

والیبال ایران با شکست مقابل سامورایی‌ها در ارومیه به سومین نایب‌قهرمانی‌اش در آسیا رسید. در کارنامه والیبال ایران در آسیا هشت مدال شامل چهار مدال طلا (۲۰۱۱، ۲۰۱۳، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱)، سه نقره (۲۰۰۹، ۲۰۱۵ و ۲۰۲۳) و یک مدال برنز (۲۰۰۳) دیده می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.