آخرین خبرها از جابه‌جایی‌های فوتبالی به روایت خبرنگار سرشناس ایتالیایی

خبرنگار سرشناس ایتالیایی که در شبکه SSC حضور پیدا کرده بود از آخرین اخبار نقل و انتقالاتی دنیای فوتبال گفت.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،فابریتزیو رومانو از سرشناس‌ترین خبرنگاران ورزشی اروپا و  متخصص اخبار نقل و انتقالاتی است و معمولا خبرهایش دقیق و درست‌اند. این خبرنگار ایتالیایی شب گذشته مهمان شبکه SSC عربستان بود و درباره آخرین نقل و انتقالات صحبت کرد.

او درباره آخرین وضعیت ژوآئو فلیکس گفت: هنوز تکلیف فلیکس مشخص نیست. اگر این بازیکن راهی بارسلونا نشود به لیگ عربستان خواهد رفت.

پیش از این رسانه‌های عربستانی اعلام کرده بودند فلیکس با الهلال به توافق نهایی رسیده است و راهی این تیم خواهد شد اما الهلال پس از جذب نیمار دست از این بازیکن پرتغالی برداشت.

رومانو درباره محمد صلاح که گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جدایی‌اش از لیورپول و پیوستنش به الاتحاد به گوش می‌رسد گفت: هنوز چیزی قطعی نشده است. لیورپول اصرار دارد که این بازیکن را حفظ کند و با جدایی او مخالف است.

این خبرنگار ایتالیایی درباره وضعیت داوید دخه‌آ هم گفت: او با یک باشگاه عربستانی به توافق نهایی رسیده و راهی لیگ این کشور می‌شود.

رومانو درباره کیلیان ام‌باپه که رئال مادرید بی‌صبرانه به دنبال اوست هم گفت: بعید است که این انتقال در تابستان سال جاری رخ دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.