بازگشت تپه مرادآب به بافت اصلی کرج

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: با اجرای رینگ 30 متری، تپه مرادآب به بافت اصلی شهر بازمی‌گردد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، محمدرضا ناصرخاکی  اظهار کرد: پروژه احداث شبکه معابر رینگ ۳۰ متری تپه مرادآب در شهریور سال ۱۴۰۱ با هدف ساماندهی و بهسازی محدوده تپه مرادآب با اعتبار ۵۲۰ میلیارد ریال توسط این معاونت آغاز شده است.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته و اهتمام جدی این معاونت در تکمیل عملیات اجرایی امید است در اواخر سال جاری و همزمان با ایام الله ۲۲بهمن شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

وی افزود: اجرایی شدن این پروژه در نهایت موجب بازآفرینی مناسب شهری در این منطقه است و با احداث این رینگ دسترسی معابر برای رفت و آمد بین تپه مرادآب با مرکز شهر کرج تسهیل می‌شود.

به گفته ناصر خاکی تحقق این امر موجب رضایت شهروندان کرجی به ویژه اهالی محترم آن منطقه می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج افزود: از مهم‌ترین اقدامات انجام شده و در حال تکمیل در پروژه مذکور می‌توان به پایدارسازی جداره ضلع شمالی در محدوده رینگ۳۰متری، اجرای دیوار حائل سنگی در ضلع جنوبی و رفع برخی از معارضات موجود در مسیر عملیات اجرایی اشاره کرد که تا کنون پیشرفت فیزیکی ۶۵درصد حاصل شده است.

ناصرخاکی در پایان تاکید کرد: احداث این رینگ به عنوان یک راه دسترسی، ارتباط میان نقاط بالادست و پایین دست مناطق مرکزی شهر کرج را فراهم می‌کند و همین امر موجب بازگشت تپه مرادآب به بافت اصلی شهر می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.