رقابت بیش از ۲۴۰ دانشجو در مسابقات ورزشی دانشگاه علمی-کاربردی البرز

رئیس مرکز علمی-کاربردی آذین خودرو از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دانشجویان مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز خبر داد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،محسن عبدالهی  با اعلام این خبر اظهار کرد: دومین دوره رقابت های ورزشی ویژه دانشجویان مراکز دانشگاه علمی کاربردی استان البرز با حضور بیش از ۲۴۰ دانشجوی آقا و خانم  در قالب ۸۰ تیم از ۱۴ مرکز علمی کاربردی استان به میزبانی مرکز علمی کاربردی آذین خودرو برگزار می شود.

وی افزود: این رقابت ها به مدت دو روز از امروز چهارشنبه ۲۵ مرداد در رده آقایان و فردا پنج شنبه در رده خانم ها در دو رشته فوتبال دستی و طناب کشی برگزار و در پایان به تیم های برتر هدایای نقدی از طرف مرکز آذین خودرو اهدا خواهد شد.

میزبان برگزاری مسابقات ورزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقات غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان و همچنین تشویق و ترغیب این عزیزان به ورزش کردن در کنار آموزش و تحصیل  است.

عبدالهی خاطرنشان کرد: این مسابقات به همت دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان البرز و به میزبانی مرکز آذین خودرو هر ساله برگزار می شود و نفرات برتر در قالب تیم دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان البرز به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.