صدور ۶ مجوز ایجاد تاسیسات گردشگری در استان قزوین

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: ۶ مجوز برای ایجاد تاسیسات گردشگری از ابتدای امسال تاکنون در استان صادر شد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: این مجوز‌ها شامل یک هتل، سه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و ۲ مجتمع گردشگری بین راهی هستند.

وی اظهار کرد: در سال جاری همچنین ۱۷ فقره موافقت اصولی برای ایجاد تاسیسات گردشگری صادر شده که یک مرحله قبل از صدور جواز تاسیس به شمار می‌رود.

این مسئول توضیح داد: برای سرمایه گذاران متقاضی در زمینه ساخت تاسیسات گردشگری پس از ارایه درخواست و بررسی‌های اولیه موافقت اصولی صادر می‌شود و در مرحله بعد پس از احراز صلاحیت و سایر فرایند‌های قانونی مجوز ساخت صادر می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین یادآور شد: موافقت اصولی‌های صادر شده شامل چهار مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی، سه مجتمع گردشگری، چهار بوم گردی و ۶ مورد هتل هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶ هتل در دست ساخت در استان قزوین وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد یک هتل چهار ستاره، ۲ هتل ۲ ستاره و سه هتل نیز ۲ ستاره هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین در ادامه به ظرفیت‌های غنی قزوین در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: قزوین با برخورداری از جاذبه‌های متنوع تاریخی و طبیعی مقصدی امن و سودده برای سرمایه گذاران بخش گردشگری به شمار می‌رود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.