خدمات ارائه شده به حجاج ایرانی روبه رشد است

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در بدو ورود به مدینه منوره خدمات ارائه شده به زائران ایرانی را روبه رشد و سازنده توصیف کرد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب چهارشنبه شب در فرودگاه مدینه در گفتگویی کوتاه ، همکاریها بین دو کشور ایران و عربستان برای ارائه خدمات به زائران و برگزاری حج را سازنده خواند.

سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه خدمات ارائه شده به زائران ایرانی را روبه رشد می بینیم، اظهار داشت: برای اینکه زائر ایرانی با سلامت و بهره مندی بهتر در این سرزمین حضور یابد و اعمال خود را انجام دهد و به کشور بازگردد خواسته هایی دارد که به نماینده امیر مدینه و معاون وزیر حج و عمره عربستان انتقال دادیم.

وی با اشاره به اینکه این درخواست ها توسط نماینده سیاسی جمهوری اسلامی ایران هم با مسئولین کشور میزبان در میان گذاشته شده است، افزود: هرچه به تحقق این درخواست ها بیشتر توجه شود با رضایتمندی بیشتر زائر مودت و محبت بین مردم دو کشور بیشتر خواهد شد.

وی گفت: وقتی زائر احساس کند به کشوری وارد شده است که به علاقه مندی هایش توجه می شود با خاطره خوش از عربستان بازخواهد گشت .
حجت الاسلام والمسلمین نواب ادامه داد هم ما و هم مسئولان کشور میزبان خواهان رضایت زائر هستیم و آنچه ما می گوئیم در واقع خواسته های زائر است.

سرپرست حجاج ایرانی گفت: اگر به این خواسته ها توجه شود و زائر احساس کند به کشوری می رود که هم اعمال خود را درست انجام می دهد و هم خدمات دریافت می کند و هم به او توجه و احترامش حفظ می شود قطعا سال به سال تعداد زائران بیشتر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه همچنان حدود یک میلیون نفر در نوبت تشرف به حج قرار دارند ، گفت: با توجه به سهمیه ای که به کشور ما اختصاص می یابد زائران اعزام می شوند و اگر این سهمیه افزایش یابد تعداد زائران اعزامی نیز افزایش خواهد یافت و این صف طولانی کوتاهترمی شود.

وی گفت: همکاری دو کشور در زمینه ارائه خدمات به زائر هرچه به کسب رضایت بیشتر حجاج منجر شود موفقیت بیشتری خواهد داشت.

سرپرست حجاج ایرانی افزود: ما از آنچه تاکنون صورت گرفته سپاسگزاریم و مطالبی که با نماینده امیر مدینه و معاون وزیر حج و عمره عربستان در بدو ورود به مدینه مطرح کردیم خواسته های زائران است و اطمینان داریم که مسئولان کشور عربستان توانایی انجام آن را دارند و هم می خواهند کسب رضایت زائران تحقق یابد.

سرپرست حجاج ایرانی سپس از فرودگاه عازم هتل سکون محل استقرار خدمتگذاران زائران ایرانی در شهر پیامبر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.