معاون سیاسی وامنیتی استاندارمازندران مطرح کرد؛ شکوفایی استعدادهای مازندران در برنامه هفتم توسعه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارمازندران با بیان اینکه با عملیاتی شدن برنامه های محوری دولت استعداد های شگرف مازندران دربرنامه هفتم توسعه شکوفا خواهد شد گفت: ریل گذاری صحیح توسعه مازندران از موفقیت های دولت سیزدهم در این استان است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،روح الله سلگی امروز در جمع جوانان جبهه انقلاب مازندران، افزود: دست یابی به مولفه های اثربخش توسعه در مازندران نیازمند همگرایی و انسجام مردم و مسئولان استانی است.

این مسئول سیاسی با اشاره به موفقیت دولت در رشد قابلیت های اقتصادی و فرهنگی مازندران اظهار کرد: سامانه های تحولی در عرصه پیشرفت قابلیت های اقتصادی و فرهنگی مازندران طراحی و عملیاتی شد.

وی با تاکید بر رویکرد اصولی مدیریت ارشد اجرایی مازندران در مسیر رشد یافتگی افزود: برای نخستین بار نظام مسائل استان در رویکرد باورمند علمی بازطراحی و مهندسی شده است.

سلگی خاطرنشان کرد: رویکرد حل المسائلی برنامه های دولت سیزدهم در مازندران موجب تقویت امید و وحدت عملی جامعه نخبگانی و تصمیم سازان این استان شد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به نقش محوری نخبگان و گروه‌های مرجع سیاسی در رفع چالش های بنیادی این استان افزود: دامنه وسیع و گسترده ارتباط مدیریت ارشد اجرایی استان با فرهیختگان و چهره های بارز استانی در دولت سیزدهم موید تعمیق پیوند دولت و مردم است.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از دوقطبی سازی های کاذب که خواست دشمنان است افزود: فرهنگ سازی بر مبنای مولفه های رشد یافتگی باید در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی، سیاسی و فرهنگی قرار گیرد.

سلگی، مازندران را کانون آگاهی و خردمندی دانست وافزود: تلاش عمده مدیران دستگاه‌های اجرایی در این استان باید بر گره گشایی از مشکلات لاینحل مردم متمرکز شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: عقب ماندگی ها و مشکلات انبوه مازندران در عرصه دیوانی و آرمانی محصول نادیده انگاشتن قابلیت های مهم و اثربخش آن در ادوار مختلف است.

‏وی اظهار کرد: تحول آفرینی در روند توسعه مازندران در گرو عزم جهادی و روحیه انقلابی مدیران و کارگزاران اجرایی این استان و همگرایی مردمی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.