برنامه بازی‌های کاله مازندران در مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال مشخص شد

رئیس هیات بسکتبال شهرستان آمل، برنامه بازی‌های تیم کاله مازندران در مرحله حذفی مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور که از ۱۷ فروردین شروع می‌شود، را اعلام کرد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،حسن ونهاری  اظهار کرد: تیم کاله مازندران درنخستین دیدار خود روز پنجشنبه ۱۷ فروردین ماه و از ساعت  ۱۹:۳۰ در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل میزبان تیم نبوغ اراک است.

وی افزود: دیدار دوم دو تیم دراین مرحله نیز روز شنبه ۱۹ فروردین و از ساعت ۱۹:۳۰ درآمل برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت بسکتبال آمل ادامه داد، تیم کاله در دو بازی بیرون از خانه روزهای جمعه ۲۵ و یکشنبه ۲۷ فروردین در اراک به مصاف تیم نبوع خواهد رفت.

به گفته ونهاری، تیم کاله مازندران در مرحله دوم این مسابقات، پس از شهرداری گرگان در رده دوم جدول قرار گرفت با توجه به رتبه بالاتر در پایان مرحله مقدماتی، در دو بازی نخست به عنوان میزبان از تیم نبوغ اراک پذیرایی خواهد کرد.

وی یادآورشد: هر تیم در این مرحله به سه پیروزی از پنج مسابقه دست یابد به جمع چهار تیم برتر مسابقات امسال لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور راه پیدا می‌کند.

مسابقات امسال لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۲ تیم در۲۲ هفته رفت و برگشت برگزار شد.

چهار تیم نخست درگروه یک و چهار تیم پنجم تا هشتم در گروه دوم در دور دوم با هم رقابت می کنند و پس از آن درمرحله حذفی مسابقات، به ترتیب تیم اول با تیم هشتم، تیم دوم با تیم هفتم، تیم سوم با تیم ششم وتیم چهارم با تیم پنجم در بازی‌های مرحله حذفی رقابت خواهند کرد که در نهایت برنده سه مسابقه از مجموع بازی‌های دو تیم دراین مرحله به جمع چهار تیم پایانی مشخص خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.