لزوم پرهیز از شعارزدگی و توجه به عملگرایی

معاون استاندار مازندران لزوم پرهیز از شعار زدگی و توجه به عملگرایی را در این مسیر توصیه کرد و گفت: عزم انقلابی و روحیه جهادی پیش نیاز تحقق شعار محوری امسال است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،روح الله سلگی در جمع مدیران اجرایی و فرهنگی مازندران، افزود: رشد تولید و مهار تورم رویکرد محوری دولت در سال جدید است.

این مسئول سیاسی با اشاره به اهمیت شعار سال در توانمند سازی اقتصادی و فرهنگی کشور، یادآور شد: در سایه تلاش برای تحقق اهداف شعار محوری سال برجستگی‌های کشور در شرایط تحریمی نمایان خواهد شد.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر قابلیت‌های ممتاز کشورمان در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، خاطرنشان کرد: جهش فرصت‌های تعالی بخش در کشور نیازمند اراده و عزم قاطع مردم و مسئولان است.

سلگی از عزم دولت برای تدوین برنامه عملیاتی به منظور تحقق شعار محوری سال خبر داد و افزود: با ابلاغ این برنامه مسیر حرکت تحولی به سوی تحقق شعار سال آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: عدالت محوری و توسعه پایدار اساس سیاست‌های دولت سیزدهم در کشور است.

این مسئول سیاسی، اظهار کرد: در عرصه مدیریتی “نمی‌شود و نمی‌توانیم” معنا ندارد بلکه “می‌توانیم و شدنی” است باید مبنای عمل مدیران انقلابی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، گفت: خروجی فعالیت‌ها و اقدامات تحولی دستگاه‌های اجرایی باید رضایتمندی و تسهیل امور مردم باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.