شهرستان فریدونکنار مقصد پنجمین تور رسانه ای استان مازندران

پنجمین تور رسانه ای استان مازندران در سال جاری به مقصد شهرستان فریدونکنار برگزار شد.

0

به گزارش “مهدی پورعرب” خبرنگار حوزه اجتماعی پايگاه خبری”سبزالبرز” ، در این سفر یکروزه جمعی از خبرنگاران استان و شهرستان، از بندر چند منظوره شهرستان فریدونکنار بازدید و از روند توسعه صادرات و واردات این بندر بزرگ از نزدیک آشنا شدند و در حاشیه این بازدید، با مهندس شفیعیان مدیر عامل شرکت “راهبران” دیدار و گفتگو کردند.

گفتنی است بازدید خبرنگاران که با هماهنگی دکتر گرجی فرماندار شهرستان فریدونکنار صورت گرفت، مدیر عامل شرکت “راهبران” ضمن قدردانی از حضور و اهتمام خبرنگاران رسانه‌های گروهی، خواستار تداوم ارتباط مستمر رسانه‌ها با این مجموعه شد.

همچنین در این سفر یکروزه خبرنگاران استان، از شرکت صنعتی “مجد الکترونیک” مهندس جعفریان بازدید کردند.

در ادامه تور رسانه ای، خبرنگاران ديدار صمیمی با حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا تقی پور امام جمعه محترم شهرستان فریدونکنار داشتند.
حجت‌الاسلام والمسلمین تقی پور در ديدار با اصحاب‌ رسانه استان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات نماینده عالی دولت در استان، خواستار رفع موانع و مشکلات موجود این شهرستان توسط دکتر حسینی پور استاندار مازندران شد تا در این شهرستان گردشگری به همت فرماندار و دیگر مسوولین اقدامات خوبی انجام پذیرد.

امام جمعه شهرستان فریدونکنار در رسیدگی به مشکلات مردم این شهرستان، خواستار بازدید و پیگیری پروژه های عمرانی نیمه تمام و انعکاس اخبار توسط اصحاب‌ قلم گردید.

در پایان این ديدار نماز ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین تقی پور اقامه شد.

یادآور می‌شود تورهای رسانه ای استان به همت نبی ا… علی نتاج خبرنگار روزنامه “پیشرو” در استان مازندران و کانال خبری_تحلیلی “مامطیر” در جهت حمایت از واحدهای تولیدی و انعکاس مشکلات و موانع موجود به مسوولین ذیربط استان برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.