لیگ برتر انگلیس| پیروزی منچسترسیتی برابر نیوکاسل در دربی اعراب جزیره

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، در آغاز هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف نیوکاسل رده پنجمی رفت و میهمان خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.

 

فیل فودن در دقیقه ۱۵ روی یک حرکت انفرادی زیبا و پس از دریبل چند مدافع حریف گل نخست را برای منچسترسیتی به ثمر رساند. برناردو سیلوا هم در دقیقه ۶۷ دومین گل را برای مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها به ثمر رساند تا شاگردان پپ گواردیولا مزد بازی برتر خود را بگیرند.

 

سیتیزن‌ها در حالی دربی تیم‌های تحت تملک مالکان اعراب حاشیه خلیج فارس را برد که از نظر آماری هم وضعیت به مراتب بهتری نسبت به تیم متعلق به سعودی‌ها داشتند. سیتی ۱۰ بار دروازه حریف را هدف قرار داد که ۲ بار آن داخل چارچوب بود و همان دو بار به گل تبدیل شد. در سمت مقابل تنها یکی از ۴ شوت نیوکاسلی‌ها درون چارچوب قرار داشت و این در حالی بود که سیتی ۵۶ درصد تملک توپ داشت.

 

با این نتیجه سیتی هجدهمین برد خود را کسب کرد و ۵۸ امتیازی شد تا فاصله خود را با آرسنال صدرنشین – تیمی که از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران میزبان بورنموث است – را موقتاً به ۲ امتیاز کاهش دهد.

 

همزمان با بازی آرسنال، ۴ دیدار دیگر برگزار می‌شود که در مهمترین‌شان چلسی از لیدزیونایتد پذیرایی می‌کند و تاتنهام در خانه ولورهمپتون به میدان می‌رود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.