استفاده از بخشودگی جرائم مالیاتی تمدید شد

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان از تمدید تفویض اختیار بخشودگی جرائم مالیاتی در این استان خبر داد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،علی حسین‌پور مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان از تمدید تفویض اختیار بخشودگی جرائم مالیاتی در این استان خبر داد و عنوان کرد: با توجه به استقبال مؤدیان مالیاتی، تسهیلات بخشودگی جرائم در نظر گرفته‌شده به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در راستای تکریم مؤدیان محترم مالیاتی تمدید شد.

وی گفت: مؤدیانی که بر اساس فراخوان‌های انجام‌شده، ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی موضوع قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان شده‌اند، مادامی که نسبت به صدور صورتحساب الکترونیکی اقدام نکنند، مشمول مفاد تفویض اختیار مذکور و تفویض‌های قبلی نخواهند بود.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تصریح کرد: اختیار بخشودگی جرائم مالیات و عوارض هر سال، دوره برای مؤدیانی که نسبت به پرداخت بدهی سال یا دوره مربوط تا پایان امسال اقدام کنند، در خصوص اشخاص حقیقی تا سقف دو میلیارد ریال و در مورد اشخاص حقوقی تا سقف سه میلیارد ریال خواهد بود.

حسین‌پور شرط استفاده مؤدیان از تسهیلات بخشودگی جرائم مالیاتی را منوط به ارائه درخواست بخشودگی فارغ از زمان پرداخت بدهی مالیات و عوارض هر سال دانست و خاطرنشان کرد: پرداخت بدهی قبل از تفویض اختیار حاضر، مانع اعمال بخشودگی قابل‌بخشش نخواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.