این تیم شخصیت قهرمانی دارد

آرسنال با برتری برابر یونایتد نشان داد که شخصیت قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،در ادامه هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه امارات مهمان آرسنال بود که در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

وقتی آرسنال در ابتدای فصل توانست با چند برد در صدر جدول قرار بگیرد، خیلی‌ها تصور می‌کردند این نتایج یک جرقه است و تیم آرتتا که فصل قبل حتی نتوانست سهیمه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد، به زودی به رده‌های پایین سقوط خواهد کرد ولی ثبات آرسنال نشان داد که داستان چیز دیگری است.

با پنج امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی قهرمان فصل گذشته، صدرنشین است و یک بازی هم کمتر انجام داده است.

برتری در داربی شمال لندن برابر تاتنهام رقیب دیرینه و شکست دادن یونایتد آن هم وقتی در ابتدا عقب افتاد، نشان داد بازیکنان آرسنال ذهنیت پیروزی دارند و به اصطلاح این تیم پخته توانسته شخصیت قهرمانی داشته باشد. حالا دیگر کسی در لیگ جزیره از رقابت سیتی و لیورپول برای قهرمانی نمی‌گوید. لیگ جزیره مدعی جدیدی پیدا کرده است که در یکی دو سال اخیر هوشمندانه خرید کرده است و شاید بتوان گفت صدرنشینی الان این تیم در لیگ برتر به خاطر خریدهای خوبی بوده که آرسنال در یکی دو فصل اخیر داشته است.

ویلیام سالیبا مدافع میانی فرانسه، گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو همگی تاثیر خیلی خوبی در تیم آرسنال در این فصل داشتند. رمزدیل درون دروازه بهترین گلر این فصل لیگ برتر بوده است و این همان چیزی است که یک تیم قهرمان می‌خواهد یعنی یک دروازه‌بان آماده.

در کل، لندنی‌ها ۱۱۷ میلیون پوند برای گابریل ژسوس، زینچنکو، فابیو ویرا، مت ترنر و مارکینیوس هزینه کردند.

این هفته نیز لئاندرو تروسار، وینگر بلژیکی برایتون با قراردادی به ارزش ۳۰ میلیون یورو به آرسنال پیوست. به این ترتیب این ملی‌پوش ۲۸ساله بلژیکی خرید بزرگ توپچی‌ها در پنجره نقل و انتقالات زمستانی لقب گرفت.

در جدول مسابقات، آرسنال با ۵۰ امتیاز صدرنشین است و منچسترسیتی با ۴۵ امتیاز در رده دوم است. منچستریونایتد نیز با ۳۹ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به نیوکاسل در رده چهارم قرار گرفت.

آرسنال در دیدار بعدی باید جمعه در جام حذفی به دیدار منچستریونایتد برود و سپس در لیگ به مصاف اورتون بحران زده خواهد رفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.