ارائه اولین جایزه بنیانگذار سازمان زمین‌شناسی در یک همایش ملی

اولین جایزه مهندس خادم، بنیانگذار سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور در بیست و پنجمین همایش ملی انجمن زمین‌شناسی ایران ارائه می‌شود.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،بیست و پنجمین همایش ملی انجمن زمین‌شناسی ایران به صورت حضوری و مجازی روزهای پنجم و ششم بهمن‌ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می‌شود.

ارائه آخرین دستاوردهای علوم زمین در قالب سخنرانی و پوستر توسط دانشجویان و اساتید و مخصوصاً ارائه سخنرانی‌های کلیدی توسط اساتید و محققان مدعو از جمله بخش‌های این همایش ملی است.

همچنین از جمله بخش‌های دیگر همایش ملی انجمن زمین‌شناسی ایران به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود می‌توان به انتخاب دانشجوی نمونه زمین‌شناسی در بین دانشگاه‌های کشور اشاره کرد.

انتخاب پژوهشگر برتر زمین‌شناسی، انتخاب کتاب نمونه و نیز عکس برتر زمین‌شناسی از دیگر بخش‌های همایش ملی انجمن زمین‌شناسی ایران است. در این همایش تقدیر از اساتید پیشکسوت در بخش‌های دانشگاهی و صنعت صورت خواهد گرفت.

یکی از مهمترین بخش‌های همایش ملی انجمن زمین‌شناسی کشور، ارائه اولین جایزه مهندس خادم (بنیانگذار سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور و استاد برجسته زمین‌شناسی در ایران) خواهد بود که برای نخستین بار به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود انجام خواهد پذیرفت.

به گفته مسئولان برپایی همایش ملی انجمن زمین‌شناسی کشور، برپایی نمایشگاه جانبی و کارگاه‌های آموزشی از جمله فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده در این همایش خواهد بود.

به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، همچنین بازدید صحرایی نیز برای روز جمعه هفتم بهمن‌ماه در شهرستان شاهرود در نظر گرفته شده که از جمله بخش‌های جانبی و ویژه همایش محسوب خواهد شد.

این همایش دارای مجوز ISC بوده و مقالات علمی دریافت شده بعد از داوری و ارائه در همایش، در پایگاه‌های علمی معتبر از جمله SID و CIVILICA منتشر خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.