امام جمعه قزوین: خواست بزرگ ملت اخراج آمریکا از منطقه است

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجدالنبی اقامه شد، با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) فقط الگوی زنان نیست و مردان هم باید از اخلاق، دانش و رفتار این حضرت الگو بگیرند و باید بدانیم که اگر برکات حضرت زهرا(س) بهره‌ای نبریم، از زیانکاران خواهیم شد.

وی همچنین با تبریک روز ولادت امام خمینی(ره) اضافه کرد: هنر حضرت امام(ره) تحقق آرمان‌ها و اندیشه‌های متعالی حضرت زهرا(س) در قالب انقلاب اسلامی بود و ایشان آرزوی حضرت زهرا(س) برای تشکیل یک دولت اسلامی مبتنی بر الگوهای سیاسی اهل بیت(ع) را عملی کردند.

عابدینی ادامه داد: روز مادر را هم خدمت همه مادران مؤمن و مسلمان تبریک می‌گوییم و باید بدانیم که مسئولیت انسان‌پروری که بر عهده زنان و مادران گذشته شده، بزرگ‌ترین افتخاری است که نصیب هر انسانی می‌شود و مادران باید متوجه این نکته باشند که بهترین و والاترین شغل عالم یعنی پرورش و تربیت انسان‌ها نصیب آنها شده است.

وی یادآور شد: امروز دولت ما باید از  همه امکانات خود برای تعالی بخشیدن به جایگاه مادران استفاده کند و باید در مسئولیت بزرگ فرزندپروری به مادران کمک کنیم و هر چقدر در این حوزه سرمایه‌گذاری کنیم، کم است و حمایت از مردان در واقع حمایت از تولید نسلی شاداب و موفق در آینده است.

خطیب جمعه قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد فرار شاه معدوم گفت: کمتر از یک‌ماه بعد از فرار شاه آمریکایی‌ها هم با خفت و خواری از کشور ما گریختند و بعد از شهادت سردار دل‌ها شهید سلیمانی هم خواسته بزرگ ملت ما و ملت منطقه اخراج کامل آمریکا از منطقه خاورمیانه است.

عابدینی با اشاره به اقدامات مهندسی‌شده دشمن در اغتشاشات اخیر افزود: در ماه‌های اخیر همه دشمنان ما متحد شده بودند تا وحدت این ملت را از بین ببرند و در تظاهرات ساختگی خود در کشورهای اروپایی پرچم‌هایی برای استان‌های مختلف ما ساخته بودند. اما در نهایت محاسبات غلط آنها و اراده قوی جمهوری اسلامی موجب شکست دشمنان شد.

 

وی همچنین به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در تولید پهپادهای پیشرفته اشاره کرد و ادامه داد: از زمانی که این پهپادها تولید شدند، توان بازدارندگی ما افزایش یافته و دشمن می‌داند که نباید در مقابل نیروهای مسلح ما دست از پا خطا کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.