فراخوان بیست و هفتمین هفته فیلم و عکس نیشابور منتشر شد

بیست و هفتمین هفته فیلم و عکس دفتر نیشابور انجمن سینمای جوانان ایران، بهمن‌ ماه ۱۴۰۱ در ۲ بخش فیلم و عکس برگزار خواهد شد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،در متن فراخوان این رویداد آمده است:

نحوه ارسال آثار:

آثار ارسالی مستند نباید بیش از ۴۰ دقیقه و داستانی بیش از ۳۰ دقیقه باشند و هر اثر باید روی یک عدد DVD و به صورت دیتا ارسال شود.

روی هر DVD باید اسم کارگردان، نام فیلم، مدت‌زمان فیلم و سال تولید قید شود و صرفا فیلم‌های تولیدی ۱۳۹۸ به بعد می‌توانند در این فراخوان شرکت نمایند.

این آثار باید به صورت حضوری و حداکثر تا تاریخ پنج بهمن ۱۴۰۱ تحویل دفتر انجمن نیشابور شود.

محتویات DVD ارسالی باید شامل فیلم، pdf مشخصات فیلم شامل سال تولید، متقاضی در چه بخش، مدت‌زمان فیلم، نام فیلم، نام کارگردان، نام تهیه‌کننده، ‌ خلاصه فیلم، عکس کارگردان، عکس فیلم، عکس پشت صحنه، اسکن کارت ملی و pdf رزومه کارگردان باشد.

به دلیل اینکه دریافت آثار تک مرحله‌ای است، آثار ارسال شده باید بدون حک و دارای کیفیت مناسب پخش باشد. همچنین برگزارکننده می‌تواند بخش‌هایی از فیلم‌های ارسالی را جهت تبلیغات و ساخت تیزر استفاده نماید. اصالت آثار ارسالی بر عهده متقاضی است.

فراخوان نمایشگاه عکس:

عکس‌های ارسالی به این بخش باید در سال های ۹۸ به بعد و توسط عکاسان نیشابوری گرفته شده باشد و هر عکاس می‌تواند حداکثر سه قطعه عکس با موضوع آزاد تحویل دبیرخانه نماید.

هر عکاس باید عکس‌های ارسالی را روی یک عدد DVD و به صورت دیتا ارسال نماید. روی هر DVD باید اسم عکاس قید شود و آثار تا تاریخ پنج بهمن ۱۴۰۱ تحویل دفتر انجمن  نیشابور شود.

قوانین:

موضوع و تکنیک آزاد است. این بخش به صورت تک‌عکس برگزار می‌شود و محدودیتی برای ابزار عکاسی وجود ندارد.

به دلیل دریافت آثار به صورت تک مرحله‌ای، ضروریست عکس‌های ارسالی قابلیت چاپ در سایز ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر را داشته باشند؛ لذا شرکت‌کنندگان در این رویداد لازم است بهترین خروجی دوربین را به دبیرخانه ارسال نمایند.

اصالت آثار ارسالی بر عهده متقاضی است و آخرین مهلت ارسال و تحویل آثار پنجم بهمن ۱۴۰۱ خواهد بود.

زمان برگزار هفته فیلم عکس از ۱۶ تا ۱۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، همزمان با دهه فجر خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.