فعالیت رشته ورزشی پدل زیر نظر فدراسیون تنیس

رئیس هیات تنیس استان البرز گفت: با تلاش رئیس فدراسیون تنیس، رشته ورزشی پدل از فدراسیون اسکواش جدا و زیر نظر فدراسیون تنیس آمد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،جعفر سهرابی اظهار کرد: با تلاش رئیس فدراسیون تنیس رشته ورزشی پدل از فدراسیون اسکواش جدا و به فدراسیون تنیس پیوست.

سهرابی گفت: این رشته بعد از پیوستن به فدراسیون تنیس مدت دو هفته است که به طور حرفه ای مسابقات جذاب آدینه را در مجموعه پدل زون کردان آغاز کرده و در طی این مدت با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان به این رشته همراه شده است.

وی افزود: بیشتر شاکله تیم ملی پدل را ورزشکارانی تشکیل می‌دهند که در رشته تنیس فعالیت می‌کنند.

رئیس هیات تنیس استان البرز تصریح کرد: به منظور افزایش سطح مسابقات در این رشته مسابقات هفتگی در دو رده آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: زمین‌های تمرین و مسابقات این رشته در سطح کشور بسیار محدود است و در حال حاضر در استان تهران و البرز و چند استان دیگر این رشته ورزشی پیگیری می‌شود.

در ادامه متین صافی رئیس کمیته پدل استان البرز گفت: مسابقات پدل هر هفته با حضور علاقه‌مندان به رشته در مجموعه پدل زون کردان برگزار می‌شود و در پایان به تیم‌های برتر جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

صافی تصریح کرد: این مسابقات با حضور ۳۲ ورزشکار از ۱۶ تیم از استان های البرز، تهران و مازندران در رده آقایان برگزار شد که در پایان رقابت ها دو تیم زارعیان – غلامی و آوک – صلاحی‌فر به فینال مسابقه راه یافتند که در پایان تیم آوک -صلاحی‌فر عنوان قهرمانی مسابقه پدل زون کردان را کسب کرد.
رئیس کمیته پدل استان خاطرنشان کرد: این مسابقات هفته گذشته با حضور ۴۸ ورزشکار از ۲۴ تیم در رده بانوان برگزار شده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.