تمدید مهلت ارسال آثار به کنگره اقوام ایرانی با گویش های محلی در مورد شهدای حادثه تروریستی شیراز

دبیرخانه کنگره ملی شعر زلال قریحه از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۱۰ دی ماه و اضافه شدن بخش ویژه شعر، نوحه و سرود اقوام ایرانی با گویش های محلی شهدای حادثه تروریستی شیراز خبرداد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،با تصمیم دبیرخانه کنگره ملی شعر زلال قریحه، مهلت ارسال آثار به این گنگره تا ۱۰ دی ماه تمدید شد. کنگره ملی شعر زلال قریحه با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری قم، دبیرخانه شعر آیینی و کنگره شش هزار شهید استان قم با هدف تجلیل از مادران شهیدان استان قم و تقدیر از شاعران با انتشار فراخوانی از ۲۰ مهر ماه شروع به فعالیت کرده است.

شاعران و نوحه سرایان علاقه مند به شرکت در این کنگره می توانند آثار خود را در دو بخش شعرکلاسیک و نوحه و سرود با موضوع مادران شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان امنیت و مدافعان سلامت جمهوری اسلامی ایران و بخش ویژه گرامیداشت‌ مقام مادر شهیدان زین‌الدین به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

همچنین با اعلام دبیرخانه کنگره و پس از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در روز ۲۹ آذر ماه مبنی بر تبلیغ، ترسیم و رسانه‌ای شدن واقعیت های این حادثه تروریستی، بخش ویژه شعر، نوحه و سرود اقوام ایرانی با گویش های محلی شهدای حادثه تروریستی شیراز به کنگره ملی شعر زلال قریحه اضافه شد.

مراسم اختتامیه این کنگره در روز ۱۶دی ماه ۱۴۰۱ همزمان با وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا با حضور اساتید و شاعران برجسته کشوری برگزار خواهد شد.

براساس اعلام دبیرخانه کنگره، علاقه مندان می توانند حداکثر پنج اثر از آثار خود را در سامانه مسابقات کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس samakpl.ir بارگزاری و یا از طریق پیام‌رسان‌ ایتا به شماره تلفن ۰۹۳۳۵۴۲۶۵۰۱ ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۷۵۸۷۶۰ دبیرخانه کنگره تماس حاصل کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.