افزایش نرخ ارز، عامل بی‌ثباتی قیمت کالاها

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت:افزایش نرخ ارز موجب بی‌ثباتی قیمت کالاها شده و این بی‌ثباتی بازارها را تحت تأثیر خود قرار داده است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،رسول جهانگیری گفت: اصناف هنوز از ناخوشی‌های کرونا رها نشده بودند که شرایط اخیر هم ضربه‌ای دیگر بر آن‌ها وارد کرد، هرچند با مدیریت انجام‌گرفته، آرامش بازار‌ها در حال بازگشت است.

او در ارتباط با وضعیت بازار‌های یلدایی اظهار کرد: با کمبودی مواجه نیستیم، ولی خواه‌ناخواه افزایش نرخ ارز موجب بی‌ثباتی قیمت کالا‌ها شده و این بی‌ثباتی بازار‌ها را تحت تأثیر خود قرار داده است.

رئیس اتاق اصناف اصفهان تصریح کرد: از طرفی هم قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده و به این دلیل درجهت رونق بخشی به بازار‌ها توصیه‌هایی مانند فروش‌های فوق‌العاده به اصناف شده است.

جهانگیری افزود: این‌چنین که کسبه از سود خود کم کنند تا رونق بیشتری به فضای کسب‌وکارشان وارد شود و این پیشنهاد مورد استقبال هم واقع شد.

به گفته او، فروش‌های فوق‌العاده مخصوص یلدا تا پایان هفته ادامه خواهد داشت و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته سعی می‌شود تا پایان سال هم تداوم داشته باشد.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به وضعیت کسب‌وکار اصناف در روز‌های پایانی آذرماه گفت: به علل ناآرامی‌های اخیر، امنیت بازار‌ها بر هم خورد و کسب‌وکار‌ها تحت‌الشعاع قرارگرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.