به مناسبت هفته پژوهش مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران خبر داد تدوین ۵۱ استاندارد شایستگی با مشارکت شرکای استانی حوزه مهارت انجام شد

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،به گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران ، سید حسین درویشی مدیر کل به مناسبت هفته پژوهش گفت: هفته پژوهش در پاییز هر سال، فرصت مناسبی برای بررسی دستاوردها و چالش های فرا روی حوزه پژوهش و پژوهشگران کوشا در سطح کشور و بخش های تحقیقاتی، سازمان ها و نهادهای گوناگون علمی به شمارمی رود.
وی ادامه داد: امروزه دانش به یک عامل کلیدی در مدیریت موفق شرکت های بزرگ در سراسر جهان تبدیل شده است و ارائه خدمات آموزشی بر اساس انواع استانداردهای آموزشی به طور فزایندهای به عنوان یک کسب و کار خدمت گرا شناخته می شود.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران بیان داشت: با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان ، استاندارد آموزشی برنامه ریزی کنفرانس با ۲۶ استاندارد شایستگی حرفه در حال تدوین است. همچنین استاندارد آموزشی در صنعت ورزشی با ۲۵ استاندارد شایستگی حرفه با مشارکت اداره ورزش و جوانان استان نیز در حال تدوین می باشد.
سید حسین درویشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در خاتمه اظهارکرد: از خصیصه های مهم آموزش فنی و حرفه ای، آموزش بر اساس استانداردهای شایستگی شغلی است که تربیت نیروی کار ماهر برای بازار کار از یک سو و ایجاد فرصت شغلی با آموزش بر اساس استاندارد از سویی دیگر باعث ایجاد خلاقیت و در نتیجه شغل برای افراد می گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.