شهرک صنفی زیتون، باقلوا و شیرینی سنتی قزوین ایجاد می شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ایجاد شهرک صنفی زیتون، باقلوا و شیرینی سنتی قزوین در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: قزوین از قطب‌های اصلی تولید زیتون و همچنین باقلوا و شیرینی های سنتی در کشور به شمار می‌رود و عدم مکان مناسب برای عرضه این محصولات از عمده مشکلات فعالان و شاغلان این دسته از کسب و کار‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر خوشه صنعتی فرآوری زیتون، شیرینی سنتی و باقلوا در شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین راه اندازی شده است بیان کرد: یکی از اهداف راه اندازی این خوشه‌ها کمک به بازاریابی در مورد فروش این محصولات بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اضافه کرد: پیرو مصوبه شورای برنامه ریزی، توسعه و کارگروه‌های زیربنایی و آمایش سرزمینی استان در خصوص احداث شهرک صنفی قزوین، به دنبال مکان یابی مناسب برای ایجاد و راه اندازی شهرک صنفی زیتون و باقلوا و شیرینی‌های سنتی قزوین نیز هستیم.

صفاری گفت: راه اندازی این شهرک‌های صنفی تخصصی که استان قزوین در آن‌ها دارای مزیت است، بدون شک در رونق مشاغل و کسب و کار‌های کوچک مربوط به این محصولات و اشتغالزایی جوانان استان تاثیر قابل توجهی خواهد گذاشت.

وی افزود: تلاش می‌شود تا در هر شهرستان استان یک شهرک صنفی عمومی ایجاد شود و در این مکان‌ها یک نمایشگاه عرضه و معرفی محصولات نیز داشته باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.