موسسه رازی در بحران کرونا با مدیریت جهادی موفق به ساخت واکسن رازی کووپارس شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: اقتدار غذایی یکی از عوامل امنیت پایدار است که باید اهمیت آن در ذهن برنامه ریزان کلان کشور، نهادینه شود.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،دکتر هوشنگ محمدی در مراسم گردهمایی روسای ادارات حقوقی سازمان های جهاد کشاورزی استان ها که به میزبانی موسسه رازی برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از میزبان این نشست اظهار کرد: چنانچه دو کلمه “اقتدار غذایی” در ذهن برنامه ریزان کلان کشور نهادینه شود، بخش کشاورزی مسیر خود را پیدا کرده و دغدغه تامین منابع مالی نخواهد داشت و این مسئله از محوری ترین برنامه های وزارت جهاد کشاورزی است.

وی، اقتدار نظامی، اقتدار غذایی و اقتدار تکنولوژی را سه عامل امنیت پایدار کشورها خواند و با بیان این که تحول در بخش کشاورزی شدنی است، گفت: حدود چهار و نیم میلیون کشاورز تولید کننده در بخش کشاورزی فعالیت می کنند و بیش از ۳۰۰ هزار مهندس کشاورزی نیز در قالب سازمان نظام مهندسی کشاورزی مشغول به کار هستند که می توانند به خوبی در این بخش اثرگذار باشند.

دکتر محمدی تاکید کرد: این تحول جز با تیم های متخصص، متعهد و فرهنگ جهادی کسب نخواهد شد؛ همچنان که، موسسه رازی به رغم همه مشکلات و مسائل، با تکیه بر مدیریت، روحیه و فرهنگ جهادی، در بحران کرونا توانست با همه سختی های تامین منابع مالی، کار را با موفقیت به سرانجام برساند. بنابراین مدیریت و فرهنگ جهادی در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی یک اصل است؛ اگرچه که باید رویکرد بهبود مسائل معیشتی همکاران نیز تقویت شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی، با بیان این که واحدهای حقوقی در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی نقشی بسیار مهم و تاثیرگذار دارند، خطاب به روسای ادارات حقوقی تصریح کرد: مشاوره، راهنمایی، نظرات تخصصی و امضای همکاران واحدهای حقوقی بسیار مهم و برای تمام واحدها معتبر و ممتاز است و با مشاوره و نظر شما در مورد بسیاری از قراردادها تصمیم گیری می شود؛ بنابراین محکم، قانونی و در قالب چهارچوب پیش بروید.

وی، شخصیت حقوقی سازمانی را بسیار حساس، مهم، سازنده، تاثیر گذار و پیشگیری کننده عنوان کرد و یادآور شد: نقش واحدهای حقوقی به ویژه در استان ها اهمیتی فراوان دارد و لازم است با رعایت دقیق مقررات و قوانین و یافتن راه حل های قانونی و حقوقی، ابعاد مختلف موضوعات بررسی، و واقعیت ها به مدیران انتقال داده شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.