تشدید نظارت بر واحد‌های تولیدی فرآورده‌های گوشتی گیلان

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تشدید نظارت مستمر بر واحد‌های تولیدی فرآورده‌های گوشتی در این استان خبر داد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،نسیبه یوسفیان، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان به تشدید نظارت بر واحد‌های تولیدی فرآورده‌های گوشتی استان اشاره کرد و گفت: با توجه به نقش کلیدی و سلامت محور محصولات غذایی بر سلامت جامعه، نظارت بر واحد‌های تولیدی فرآورده‌های گوشتی به صورت مستمر و ماهیانه انجام می‌گیرد.

او افزود: علاوه بر بازدید‌های ادواری از کارخانه‌های تولیدکننده فرآورده‌های گوشتی از سوی بازرسان اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی از تمامی سالن‌های تولید، بسته بندی، انبار‌ها و سردخانه‌های واحد‌های تولیدی نیز بازدید می‌کنند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین گفت: به منظور جلوگیری از به وجود آمدن عدم انطباق‌های ناخواسته، تذکرات لازم نیز به مسئولان فنی واحد‌های تولیدی داده می‌شود.

تشدید نظارت بر واحد‌های تولیدی فرآورده‌های گوشتی گیلان

یوسفیان تصریح کرد: از فرآورده‌های گوشتی واحد‌های تولیدی طی برنامه‌های زمان بندی مشخص، از سطح عرضه نمونه برداری شده و در صورت عدم انطباق با هر یک از معیار‌های بهداشتی، اقدامات قانونی لازم انجام می‌گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.